Gå til innhold

Til gutta: ville dere likt denne bursdagsgaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en helt herlig gutt i 1 mnd nå, og han har bursdag i midten av desember, oog jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til han...Men har noen ideer da.

Han bor sammen med noen venner, så jeg har bestemt meg for å kjøpe et stort pokersett til han, for da kan han ha det kult med gutta, og det tror jeg han kommer til å like, og kommer til å få bruk for. Så har jeg tenkt til å leie et hotellrom for oss to, hvor jeg kommer til å leie 1 bra "action" film, og kjøpe inn pizza og masse øl, ettersom han digger dette...

Jeg har også kjøpt sånn sexy undertøy med strømpeholdere og hele pakka, inkludert en stor sløyfe som jeg skal knyte rundt meg selv:P haha...Men jeg bare lurer på om han kommer til å like disse tinga, eller om dere gutta har noen andre tips...? takk på forhånd for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest scorpion i.i.
Skrevet

Høres ut som en kjempeflott gave! Lykke til!

Skrevet

Høres ut som masse flotte gaver til at dere har vært sammen "bare" en måned.. Men han blir sikkert veldig glad.

Lykke til!

Skrevet

Okay bra tusen takk for svar:)

Ja, men jeg tenkte at ettersom han bor med kompissene sine, og jeg hjemme med foreldra mine, så blir d best hvis d blir på hotell dessuten litt mer spessielt også:) og da er d greit og leie en film og kjøpe inn pizza og øl man kan sitte og kose seg med:)

mens spillet blir jo noe han får med seg liksom :) jaja var bare litt usikker egentlig, liker han så godt at jeg vil få det til å gå bra, ihvertfall på en sånn dag som bursdagen hans :)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hvis han ikke setter pris på dette så er det jaggu noe galt med ham :nei: . Det høres ut som om han får en super bursdag :klappe:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Viss du er sikker på at han faktisk liker poker er det jo en kjempe fin gave, viss ikke bør du finne på noe annet.

Husk å ikke skremme han vekk med å sette en så høy standard på gaver allerede så tidlig:)

Skrevet

Jeg ville ha backet ut! Hjelpes...too much.

Hadde fortrukket at hun laget en bedre middag til oss med en utsøkt vin til, at vi dro på en konsert eller noe den kvelden. Også hjem til en av oss.

Skrevet

litt for mye muligens... men sistnevnte hadde eg lett tatt imot med glede =)

Skrevet
Jeg har vært sammen med en helt herlig gutt i 1 mnd nå, og han har bursdag i midten av desember, oog jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til han...Men har noen ideer da.

Han bor sammen med noen venner, så jeg har bestemt meg for å kjøpe et stort pokersett til han, for da kan han ha det kult med gutta, og det tror jeg han kommer til å like, og kommer til å få bruk for. Så har jeg tenkt til å leie et hotellrom for oss to, hvor jeg kommer til å leie 1 bra "action" film, og kjøpe inn pizza og masse øl, ettersom han digger dette...

Jeg har også kjøpt sånn sexy undertøy med strømpeholdere og hele pakka, inkludert en stor sløyfe som jeg skal knyte rundt meg selv:P haha...Men jeg bare lurer på om han kommer til å like disse tinga, eller om dere gutta har noen andre tips...? takk på forhånd for alle svar:)

:tommelopp::nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...