Gjest Gjest_sunshine_* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg kjøpte en eske med bøker på et loppemarked. Og i den fant jeg en sort, ikke så stor "skinnperm" med mange ark. Den ser ganske gammel ut. Men jeg skjønner ikke helt hva dette er for noe. (skjønner at det har noe med musikk å gjøre) Det står bare noen få setninger på vært ark. Mens andre ark står det mange på. Et par eksempler : ALAIN jehan 1926- world war II A1 "Postlude pour l`office de complies" T3.1 french organ music Organ- jiri ropek Milan Slechta Eksempel 2 : BRITTEN, benjamin "war requiem" op.66 Melos ensemble London symphony orchestra -Benjamin Britten Bakerst i boken er det en slags oversikt liste hvor overskriften er: "Index of compositions" Viss det er noen som har peiling på hva dette er så skriv gjerne her !! På forhånd takk for svar !!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Kan se litt ut som noe fra en konsert eller lignende...
Klematis Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Et slags notearkiv? Det notene til de ulike symfoniene/stykkene har ligget mellom arkene i permen?
Gjest TS Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Hmm nå aner ikke jeg hvordan et notearkiv ser ut, så det kan jo være det ? Men det står iallefall ikke en eneste note i hele permen.. Noen som vet hvor man kan finne ut om den kan være verdt noe ? Det sto også listet opp noen Norske sanger i den. Men takker så masse for svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå