Chord Skrevet 3. november 2009 #1 Del Skrevet 3. november 2009 Har en bankett coming up om noen dager, og jeg vil jo gjerne se bra ut til dette. Men er lite motebevisst, er mest glad å gå i sportsklær (siden det er det enkleste), og av og til jeans. Tror jeg har en pæreformet kroppsfigur; små bryster, bred hofte, korte bein, og noenlunde flat mage. Som sagt skal det snart være en bankett. Jeg vil ikke se altfor pyntet ut, men vil jo se bra ut. Men jeg har ikke peiling på hva som kler meg og figuren min. Har lyst å ha et skjørt, men hvordan finne et som virkelig kler meg? Med mine korte bein? Kan nevne at jeg nettopp har kjøpt et par sorte støvletter med hæl, som går opp til rett under kneet, og jeg vil veldig gjerne inkludere disse til antrekket. Hjelp, noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 4. november 2009 #2 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Fra en blogg til Cecilie Johnsen: Pære Med pæreformet figur bør du bruke topper med utrigning og unngå små vesker. Kjendiser som deg: Mischa Barton og Beyoncé Knowles (...) Underkropp: Slå deg løs med toppene, men hold underkroppen anonym i en nøytral eller mørk farge som forminsker. Mørke jeans med sleng skaper fin balanse og får rumpa di til å se mindre ut. (...) Tilbehør: Tro det eller ei, men en liten veske kan faktisk få rumpa di til å se større ut! (...) Din største fordel: Med pæreformet figur kan du bruke det aller meste av topper Kjennetegn: smale skuldere små/middels pupper brede hofter fyldig rumpe Håper det er til hjelp God tur på bankett! Innlegget er redigert mtp copyright. Se bloggen for alle tipsene Mrs Shorty, mod Endret 4. november 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå