Gjest Gjest_Oline_* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Ja en av hovedoverskriftene på KG sier det, men det står lite om tips til slikt snakk.. Jeg er av typen dårlig fantasi, og trodde at her kunne jeg få hjelp, men nei.. Kan dere i forumet hjelpe meg med tips. Alr fra DIRTY til mindre dirty
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ja en av hovedoverskriftene på KG sier det, men det står lite om tips til slikt snakk.. Jeg er av typen dårlig fantasi, og trodde at her kunne jeg få hjelp, men nei.. Kan dere i forumet hjelpe meg med tips. Alr fra DIRTY til mindre dirty Er det ingen som driver med dirty talk, og som kan tipse litt. Fra kvinne til mann altså
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Jeg bruker bare å si noe slikt som. ÅÅh for en deilig kuk du har. Få kjenne den inni meg nå, hardt og fort.mm Sprut meg i ansiktet..åhhhja nåå Kom å slikk musa mi.NÅÅ! tA MEG BAKFRA MED DIN DEILIGE PIKK..ÅJAA DER JA.. Sånne ting bruker bare jeg å si og han tennes jo av det da hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå