Helyn Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Som tittelen sier, er det noen som har en leave in conditioner å anbefale meg? Jeg vil gjerne ha en i sprayform, er ikke så glad i sånne kremer! Vil helst ha en fra et frisørmerke og kan godt kjøpe på nett! Håret mitt er litt tørt, har lett for å brekke, men er litt tynt og fint, så sprayen må for all del ikke tynge håret eller gjøre så det ser fett ut! Forslag anyone?
Gjest :) Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg går og venter på en fra Joico, K-pak strengthening something.. I sprayform. Har, som deg, også fint hår, som er tørt i tuppene. Kan rapportere når jeg har fått prøvd den:)
laperla Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Som tittelen sier, er det noen som har en leave in conditioner å anbefale meg? Jeg vil gjerne ha en i sprayform, er ikke så glad i sånne kremer! Vil helst ha en fra et frisørmerke og kan godt kjøpe på nett! Håret mitt er litt tørt, har lett for å brekke, men er litt tynt og fint, så sprayen må for all del ikke tynge håret eller gjøre så det ser fett ut! Forslag anyone? Hei:) Jeg vil uten tvil anbefale Matrix's Instacure Leave-in treatment. Den kan jeg virkelig ikke leve uten nå. Håret mitt er langt og har mye knuter etter at jeg har vasket det. Men denne sprayen slipper jeg å gre av meg halve håret. (Mistenker at TangleTweezer også har en god del av æra der.) At sprayen også bevarer fargen, inneholder varmebeskyttelse og skal fikse tupper er heller ingen dum ting;)
Helyn Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Tusen takk for tips! Laperla: Tusen takk, hvor kjøper du den? Er det noen nettside som selger den? Den hørtes veldig bra ut! Hjelper den også mot statisk hår? Er det flere som har tips?
Helyn Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Jeg går og venter på en fra Joico, K-pak strengthening something.. I sprayform. Har, som deg, også fint hår, som er tørt i tuppene. Kan rapportere når jeg har fått prøvd den:) Kjempefint om du rapporterer når du har prøvd den
laperla Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Tusen takk for tips! Laperla: Tusen takk, hvor kjøper du den? Er det noen nettside som selger den? Den hørtes veldig bra ut! Hjelper den også mot statisk hår? Er det flere som har tips? Hei:) Nja, som regel kjøper jeg den på nett, f.eks. på salon-collective.co.uk. Der koster den rundt 90 kr bare. Koster rett over 200 lappen i salong. Forresten, en flaske er drøy, selv om jeg bruker den hver dag. Om den hjelper på statisk hår? Hm, jeg har i allefall ikke det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå