Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hevngjerrig
Skrevet

Dette blir ikke et langt innlegg, snarere et kort spørsmål.

For 2 uker siden fant jeg ut at samboeren min gjennom 3 år har vært utro, jeg forlot henne der og da, ingen spørsmål ingen grining,jeg ba henne mer eller mindre til og dra til et vist sted, pakka kofferten og dro.

Har fått x antall mld i etterkant om at hun vil ha meg , at det bare er meg bla bla bla.

Det jeg søker her hos dere er råd om hvordan ta hevn.Jeg mener da ikke hevn som i at jeg finner meg en dame og råkliner foran trynet hennes eller noe i den sjangeren,jeg mener ta hevn på en "classy" (om du vil) måte.

Hva ville dere kvinnelige brukere her på forumet synes hadde vært værst.

Få meg en helvetes kropp?

Totalt ignorere henne?

Smile og være behjelpelig med alt hun lurer på ang. hele greia,men poengtere at jeg ikke vil tilbake?

Håper dere gir meg noe og bygge på,for det her er det jævligste jeg har vært med på og vil ta hevn,men som sagt vil jeg ta hevn på en måte som at jeg IKKE blir husket som den som var et rasshøl,men hun føler dere likevel sterkt på kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo forlatt henne, jeg tror hun lider nok.

Skrevet

At du er rasende forstår jeg. Det må være helt forferdelig.

Det verste tror jeg er hvis du er veldig høflig og nesten koselig, men viser tydelig at du ikke vil ha noe med henne å gjøre.

Sånn at hun får se dine fine sider, og må leve med tanken på hva hun har mistet.

Ikke baksnakk eller rakk ned på henne. Vær den "store". Og ikke la de som kjenner henne se at du har det vondt.

Det er det som vil vise henne hvor idiotisk det hun har gjort er, og det vil være lettest å leve med for deg i ettertid.

Flytt ut, vær rolig og vis deg fra din beste, høflige side.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Hva er bakgrunnen for utroskapen?

Var det en gang i fylla hun angrer eller gikk hun bak ryggen din?

Synes det og skal taes i betraktning.

Gjorde hun en feil, lider hun nok fra før av.

Gjorde hun det med overlegg over lengre tid kan du gjerne gni det litt inn.

Men jeg tror kjærlighetssorg og etterpåklokskap er den verste straffen noen kan få etter noe slikt.

Gjest Bastiberta
Skrevet

Glem henne og gå videre i livet ditt, det er det beste du kan gjøre for deg selv.

Glem henne. Sinne er en slitsom og stor følelse, og det er hun ikke verdt.

Hevn er aldri classy. Hvis du vil være classy så hever du deg over det, enkelt og greit.

Hevn er smålig og det eneste du oppnår ved det er å avsløre følelsen dine.

Skrevet

Ny kropp, nytt liv, gå videre. Det er den værste hevnen.

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å være totalt likegyldig. Etter en stund kan du tilfeldigvis treffe henne og la det skinne gjennom at du er glad det er slutt, og at det hadde blitt det uansett? Trenger ikke være noen ny dame i bildet, kan svi mye mer om det ikke er det.

Skrevet

Lev ditt eget liv og la henne sitte der med skjegget fullt av postkasser. Finner hun ut at du prøver å hevne deg, uansett hvordan, vil hun bare tenke at du er patetisk. Og da når du hvertfall ikke målet ditt.

Skrevet

Er helt enig med megvel.

Vær likegyldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...