Lidli Skrevet 3. november 2009 #1 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til min nevø på 16? Noen som har forslag? Skal koste ca 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leto Skrevet 3. november 2009 #2 Del Skrevet 3. november 2009 Klær, som f.eks. kule t-skjorter eller Bjørn Borg-boksershorts pleier å slå an i den aldersgruppen. Hva med en DVD eller et dataspill? Bøker? En Pondus-bok eller en annen tegneseriebok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. november 2009 #3 Del Skrevet 15. november 2009 Spill med byttekort Gavekort på DVD/spill Bok Toalettmappe med innhold Gavesett med dusjsåpe og deodorant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. november 2009 #4 Del Skrevet 15. november 2009 ville gått for gavekort på storsenter, spillbutikk, eller eksempelvis platekompaniet. Gutter er generelt vanskelig å finne på til, og gutter i den alderen er enda verre. Vet du noe om interessene hans? Hvis han spiller WoW finnes det jo utrolig mye effekter som musematter, t-skjorter og annet som pleier å falle i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå