Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Har sendt inn 5 ferie filmer til Foto Knudsen, fikk en fremmkalling, mens resten av filmene finner de ikke! Dette er skikkelig ergelig, hva skal jeg gjøre??
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Slikt er ikke bare ergerlig, men helt forferdelig. Feriebilder er uerstattelige. ALLE bilder er uerstattelige. Nettopp av den grunn tar jeg ikke sjansen på å postlegge filmene mine, men leverer dem alltid i en foto-forretning. Det kan selvsagt oppstå feil der også, men sjansene er iallefall litt mindre. Er vel ikke så mye du får gjort, uansett hvor tragisk det enn er...
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 Dersom du sendte alle i samme fotopose må de jo ha kommet frem siden du har fått en tilbake! Be dem lete bedre! Dersom filmene på en eller annen måte har mistet "identieten" sin slik at Foto Knutsen ikke vet hvem som eier bildene, må de jo fremkalle filmene de har og så må du beskrive motivene dine. Får bare håpe at du har litt unike bilder og ikke bare av "fire personer på en badestrand". Lykke til! Hilsen Lille meg
Gjest Primula Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 Hei. Jeg opplevde det samme med Foto Knutsen. ( En grunn til at jeg ikke bruker dem lenger..) Jeg ringte til dem flere ganger, forklarte motivene på bildene nærmest i detalj. De fant ut at de hadde mottatt filmen, men de kunne ikke finne den igjen. De forklarte også at de hadde maaaange filmer liggende så det var vanskelig å begynne å lete... Helt teit spør du meg. Jeg ble kjempesint :evil: , men alt jeg fikk igjen av dem var en ekstra film. Fin erstatning liksom..Så det er nok ikke så mye du kan gjøre egentlig..men ring å mas! Det er jo de som har gjort feil!
Gjest Jannelita Skrevet 19. august 2003 #5 Skrevet 19. august 2003 Ring å mas du! Ikke gjør som meg, sendte film til Kodak (tror jeg det het fikk en sånn pose i posten) for snart 8 år siden. Og så den aldri mer!! Det plager meg enda, for de bildene var virkelig verdifulle for meg..
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #6 Skrevet 19. august 2003 de hadde maaaange filmer liggende så det var vanskelig å begynne å lete... Ingen unnskyldning! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #7 Skrevet 19. august 2003 Vedkommende jeg snakka med lovde å ringe meg tilbake. Jeg forklarte så godt jeg husket hva som var på filmene, og hvilke merke filmene var av. Synes jo det er merkelig at jeg fikk den ene filmen, mens at de andre filmene som var i samme pose, er blitt borte liksom. Hun snakket også om at kanskje jeg måtte etterlyse det gjennom posten..,men da skulle vel ikke den ene filmen komme vel fram til dem. Vedkommende sa også at det ikke var notert noe om at posen hadde fått noen skader i postgangen, så da er det vel sannsynelig at den var like hel. MEN de hadde bare registrert at jeg hadde sendt en film. Hvis jeg ikke får bildene mine, blir jeg veldig lei meg. Det er fra både London tur og bryllup, naturbilder fra en biltur, bilder av familie og en klassefest.. Første gang jeg bruker Foto Knudsen, også skjer dette. Stemmer det virkelig at de har en hel haug med filmer som ligger som de ikke vet hvem sine er? Hvordan kan det skje? Det skjønner jeg ikke. De må jo ha et slags registrerings system når de pakker opp en filmpose, og ikke bare legger en film her og der..
14062003 Skrevet 19. august 2003 #8 Skrevet 19. august 2003 Jeg sendte noen engangskameraer i retur til FotoKnudsen (jeg fikk noe annet enn det jeg bestilte). De informerte ikke om at jeg måtte sende kameraene rekomander merket med returnr. Jeg sendte kameraene i retur, men de mener å ikke ha fått dem. Og det enda jeg sendte det i en konvolutt som de hadde sendt meg (adressa må jo ha vært riktig). Etter litt mas og henvisninger til forbrukerkjøpsloven ga de seg på at jeg skulle betale 300kr. Heldigvis var det ikke verdifulle bilder som ble borte i Posten eller hos deres postmottak! PS: konklusjonen blir at jeg synes FotoKnudsen suger, men kan dessverre ikke hjelpe med å få bildene dine tilbake.
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2003 #9 Skrevet 20. august 2003 Det som KAN ha skjedd, er at det har gått hull på posen din under postgangen, og de fleste filmene har ramlet ut av posen. Heldigvis tar posten vare på slike filmer, og de prøver så godt de kan å spore opp eieren. Dette gjør de ved å fremkalle filmen, også sende ut en beskrivelse til de forskjellige "postordre"fotobutikkene. Det du gjør da, er å sende en beskrivele til Foto Knudsen (?) av hvordan bildene dine ser ut (personer, steder, osv) Forhåpentligvis får du dem tilbake.
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #10 Skrevet 21. august 2003 off,hørres ikke lovende ut dette for foto knutsen. Første gangen vi brukte dem,var det blitt noe gale med maskinen som de fremkaller bildene med. Endte med at tre filmer ble ødelagt :x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå