Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 3. november 2009 #1 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har et par støvletter jeg helst vil ha med på tur i helgen. De har fått en liten sprekk/hull i skillet mellom såle og legg, jeg har tråkket de ørlitte grann i stykker. Problemer er at hvis det er liiitt vått på bakken så blir jeg våt inne i skoen. Skoene er ellers i veldig fin stand + at de er utrolig gode å gå i, så jeg har ikke lyst til å kassere dem. Samtidig har jeg verken tid eller råd (i forhold til at de var billige fra før av) til å gå til skomaker. Er det noen som vet om en måte å 'tette hull' på sko? Det er ikke stygt utenfra siden det er såpass langt nede, så jeg trenger bare noe som kan fungere som en slags propp. Modellkitt er mitt eneste forslag, men jeg tviler på det funker så bra. Finnes det en ...skopaste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. november 2009 #2 Del Skrevet 4. november 2009 tviler jeg på, tror du kan la de stå jeg. Bor du i Oslo hadde jeg tatt dem m til nedi oslo city v burger king der å bedt de om å tette dem mens du står der. Vann trenger igjennom alt i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå