Gå til innhold

Butt Plugg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 19.8.2003 den 11.33, Gjest SunGirl skrev:

Kan noe forklare hva en ButtPlugg skal være godt for? (Jeg vet hvor man setter den :wink: ). Er det for å blokke ut? Skal man gå med den i?

Er det noen her som bruker en sånn i sexleker?

Jeg har bursdag snart. Jeg fant tilfeldigvis en bestillingsseddel der sambo hadde bestilt litt sexleketøy - og også en buttplugg. Spennende ...

Det er en kjempe deilig ting..😏😏Jeg har flere i forskjellige farger og materialer for både bedre sex og pynt. De fleste kjøpte jeg derifra https://www.crazylove.no/analsex/butt-plug

Jeg likte best med diamanter og haler😍😍Elsker det..og min kjære mannen også.

Anonymkode: 3d0bb...afa

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en kjempe deilig ting..😏😏Jeg har flere i forskjellige farger og materialer for både bedre sex og pynt. De fleste kjøpte jeg derifra https://www.crazylove.no/analsex/butt-plug

Og der..15 år etter... kom svaret! ;) Jeg har på følelsen av at hun vet hva en butplug er nå. ;)

Anonymkode: 6cfb2...7a2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet med det som et sexleketøy, men nå har det blitt til at jeg bruker den når jeg er sur i magen. Har den i om jeg skal reise lenge med buss/fly. Trenger man ikke være redd for avføringslekkasje som mange sikkert er kjent med 🙂👍 

Anonymkode: bf4f2...dd0

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og der..15 år etter... kom svaret! ;) Jeg har på følelsen av at hun vet hva en butplug er nå. ;)

Anonymkode: 6cfb2...7a2

:fnise:

Bedre sent enn aldri ... 

Anonymkode: c1534...ce4

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg startet med det som et sexleketøy, men nå har det blitt til at jeg bruker den når jeg er sur i magen. Har den i om jeg skal reise lenge med buss/fly. Trenger man ikke være redd for avføringslekkasje som mange sikkert er kjent med 🙂👍 

Hahaha avføringslekkasje? Avføringslekkasje er slettes ikke noe vanlig og noe «mange sikkert er kjent med». Tipper du sliter med avføringslekkasje nettopp fordi du bruker buttplugg litt for mye!

Anonymkode: 2303b...717

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bruk butplug gutter, dere vil få en helvetes orgasme :P

Anonymkode: 78310...3cf

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hæ? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, jente 93 skrev:

hæ? :fnise:

Det der hørtes nesten sykt ut, spør du meg!

Anonymkode: dbea2...fc6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der hørtes nesten sykt ut, spør du meg!

Anonymkode: dbea2...fc6

jeg ville ihvertfall dratt til legen om jeg hadde avføringslekkasjer og måtte gå med buttplug for å stoppe det :fnise: 

Skrevet

Et gøy alternativ for å pimpe opp sexlivet:nori:

Typen og jeg prøver ut forskjellige ting, og buttplug er et godt alternativ

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, jente 93 skrev:

jeg ville ihvertfall dratt til legen om jeg hadde avføringslekkasjer og måtte gå med buttplug for å stoppe det :fnise: 

Uff det høres ikke bra ut nei 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reklame er ikke lov her inne!

Anonymkode: 653d7...14e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, jente 93 skrev:

Dette var litt morsomt😅Men jeg tror også at det er på tide å dra til legen👍

Anonymkode: ed82e...ed3

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha avføringslekkasje? Avføringslekkasje er slettes ikke noe vanlig og noe «mange sikkert er kjent med». Tipper du sliter med avføringslekkasje nettopp fordi du bruker buttplugg litt for mye!

Anonymkode: 2303b...717

Er det mulig?Aldri hørt om det😅

Anonymkode: ed82e...ed3

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reklame er ikke lov her inne!

Anonymkode: 653d7...14e

Skal jeg sende deg et bilde der jeg står på alle fire med en  plugg i rumpe da,slik at du får troa på meg??😂😂

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, siwhel skrev:

Uff det høres ikke bra ut nei 

😲😲😲

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Hubba bubba skrev:

Et gøy alternativ for å pimpe opp sexlivet:nori:

Typen og jeg prøver ut forskjellige ting, og buttplug er et godt alternativ

Enig med deg👍👍😏😏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2018 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du avføringslekkasje?🤔

Skrevet
På 13.4.2018 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Say whaaaaat?? 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du avføringslekkasje?🤔

Hun brukte den sikkert for mye før og har ødelagt lukkemuskelen. Så nå har det heller snudd til at hun må bruke den fordi den ødela rumpehullet hennes ... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...