Gå til innhold

Butt Plugg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest SunGirl

Kan noe forklare hva en ButtPlugg skal være godt for? (Jeg vet hvor man setter den :wink: ). Er det for å blokke ut? Skal man gå med den i?

Er det noen her som bruker en sånn i sexleker?

Jeg har bursdag snart. Jeg fant tilfeldigvis en bestillingsseddel der sambo hadde bestilt litt sexleketøy - og også en buttplugg. Spennende ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ButtPlugg kan brukes til å gå med, ikke så spennende. Eller man kan bruke den som en dildo, bare i baken. Og det er utrolig herlig! I alle fall for oss gutta, som kan få orgasme ved stimulering av prostatakjertelen, som jo ligger i anus. Bruk masse glidekrem!

Sambo og jeg har en hver, og det er f.eks digg når jeg tar henne bakfra, og vi begge har en buttplugg der bak!!! :sjarmor:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri fått med gubben til dette her! Skulle gjerne har gjort det, men han er for "prippen" til sexleketøy desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunGirl

Ja jeg er ganske sikker på at det er rumpa mi den skal inn i, ja .... men en hver høres spennende ut, da ....

Er det virkelig ikke andre jenter her på KG som bruker en sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En buttplugg i seg selv er egentlig ikke så spennende. Vil heller anbefale en vibrerende plugg, eller en analstav med vibrator. Da får du en heeelt annen opplevelse. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er ganske sikker på at det er rumpa mi den skal inn i, ja .... men en hver høres spennende ut, da ....

Er det virkelig ikke andre jenter her på KG som bruker en sånn?

*hånd*

Ellers anbefaler jeg, som Kamasutra, en vibrerende buttplug. Tar deg til uante høyder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips skal du få! :sjarmor:

Slettet. Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan heller ikke linke til eget foretak i profilen, eller bevisst drive reklame for andre firmaer/nettsider ved gjentatte linker i innlegg eller signatur.

Remyline -Moderator-

Har selv prøvd både "Mach 5 Analplugg","The I Plug" og "The Professional" og disse er helt vannvittig bra.

OBS: Du kan bli avhengig! :D

Glem heller ikke glidemiddel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Han hentet pluggen (og resten av bestillingen) på postkontoret på lørdag.

Han satte den i meg lørdag kveld, og vil at jeg skal gå med den i meg så mye som mulig. Jeg gikk med den i et par timer på søndag.

Det er for å blokke meg ut bak, sier han.

Han påstår at anal-sex blir deiligere for oss begge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hentet pluggen (og resten av bestillingen) på postkontoret på lørdag.

Han satte den i meg lørdag kveld, og vil at jeg skal gå med den i meg så mye som mulig. Jeg gikk med den i et par timer på søndag.

Det er for å blokke meg ut bak, sier han.

Han påstår at anal-sex blir deiligere for oss begge da.

Han hadde blitt gammal her i huset..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å blokke ut bak, rett før analsex er greit, men det er jo ikke meningen å gå med den mye slik at du blokker ut for alltid da. Det er ikke særlig smart å blokke ut for lenge av gangen, strammemuskelen vil da bli slapp. Og hva fører det til???? jo, det blir litt vanskeligere å holde på det som skal komme ut der bak. Så for din egen skyld, vær litt forsiktig :wink:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o har da alltid trodd at buttpluggen skulle brukes på samme måte analt som dildo brukes vaginalt jeg..... altså som seksuell nytelse....

Som utblokking i flere dager er ihvertfall IKKE slik jeg ser for meg at folk bruker den!! :-?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Enig med Aline! Butt-plug er til for å ha litt ekstra glede mens du har sex. Å gå rundt med noe i analen over tid er ikke bra, som noen sa her, så vider du ut lukkemuskelen, og det vil du vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Han satte den i meg lørdag kveld' date=' og vil at jeg skal gå med den i meg så mye som mulig. Jeg gikk med den i et par timer på søndag.[/quote']

... enda en mann som har forlest seg på "Historien om Ô", ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Revetispa, han har lest den - jeg har også kikket i den.

Men det var da ikke ButtPlug O hadde i seg, var det det?

Det var da spesiallagede sylinderformede dildoer (festet rundt livet med små kjeder) som ikke hadde ButtPluggens særegne utforming. Altså den utformingen som gjør at selve åpningen ikke strekkes på mye mens den er i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... enda en mann som har forlest seg på "Historien om Ô", ja...

Tenkte det samme, ja.

Joda det var BP hun hadde, selv om det ikke var den benevnelsen som ble brukt i boken.

Tenk deg om, vil du bli som O?

Ikke la andre styre ditt sex liv! Det er du som bestemmer.

Selv om BP er et morsomt suppliment av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...