Gjest Virael Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hei! Jeg håper noen kan hjelpe en fortapt sjel på rett spor, for nå begynner det virkelig å bli ille, jeg sitter fast i tankene mine og de handler kun om han - en mann som viste seg å være en løgnfull drittsekk. Det som kanskje gjør det så vanskelig for meg å bli fri er vel det at jeg ble så inderlig lurt av ham. Han var høy, mørk, kjekk, intelligent, bra utdannelse, bra jobb, bil og leilighet - alt på plass! Økonomisk dyktig, vi hadde samme syn på politikk, økonomi,barn og han var morsom og alt jeg så etter i en mann. Livet mitt har alltid vært kronglete, og jeg hadde vel aldri trodd at lykken endelig skulle smile til meg og at JEG skulle finne noen. Jeg er ikke den som går inn og ut av forhold, det er først når jeg er virkelig sikker at jeg satser og det gjorde jeg med han, jeg er 28 år og hadde vært singel i 3 år da jeg slapp han inn i livet mitt. I begynnelsen var alt som en drøm og jeg følte meg så heldig for å ha funnet en så fin mann. Han gav utrykk for at han følte det samme - at jeg var den beste han noensinne hadde hatt et forhold til - at han aldri hadde hatt det så fint med noen før - at han tenkte på meg og savnet meg hele tiden når vi var fra hverandre (avstandsforhold) - at vi var en perfekt match - at han så en fremtid med meg og gledet seg til å bruke den med meg osv osv.. Vi hadde det så godt når vi var sammen, men etterhvert som månedene gikk så fikk jeg innimellom en uggen følelse av at noe ikke var riktig. Jeg spurte ham ut et par ganger og han bedyret at jeg var den eneste for han, og at hans følelser for meg bare var noe som ble sterkere og sterkere, samtidig virket han også alltid veldig overbevisende ved å vise til at han aldri ville gjort noe som kunne såre meg, og at han aldri ville utsatt vårt forhold for noe. Han ville ikke engang være istand til det sa han - da ville han ikke kunne se jenta si i øynene igjen... Så viste det seg da etterhvert at han hadde holdt meg for narr stort sett hele tiden, vært med fremmede jenter, fisket etter napp og annerkjennelse hos venninner og jenter på nettet. Vi som kunne hatt det så fint hvis han virkelig var den omsorgsfulle mannen med de fine verdiene som han utgav seg for å ha. Isteden er han en kamelon som har en fot i hver leir og som snur seg dit vinden blåser. Det hender han fremdeles sender meg meldinger om at jeg er den eneste jenta han noengang har elsket og han ikke kan forstå at han gjorde de dumme tinga han gjorde, og at alt ligger til rette for at vi to skal få det godt. Men så fikk jeg vite at tilfeldighetens spill har gjort det slik at han faktisk klarte å sjekke opp ei bekjent av en bekjent. Da var plutselig hun den eneste han kunne tenke seg, og meg var han visst kommet over for lenge siden. Til denne jenta viste han seg også frem sine flotte verdier og fornuftige sider - som at han aldri kunne forråde noen, for jenta si skal man behandle fint og ta vare på og dessuten ville hans følelser aldri tillatt han å såre noen på den måten. Akkurat slik fremstilte han seg selv for meg også. Han er løgnfull tvers igjennom, alt det flotte ved han og illusjonen han bygde om seg selv og vårt forhhold er bare bullshit, men jeg kan bare ikke forstå at han virkelig kan være så kalkulerende og gjennomgående råtten. Jeg nærmer meg 30 og jeg budre være sint på ham fordi jeg brukte 1 år av min tid på ham, før jeg gjennomskuet hans løgner - enda jeg gav han mange sjanser til å være ærlig med meg. Likevel ønsker jeg bare å være nær ham og at alt skal være slik som det kunne vært. Og det stikker i meg hver gang jeg ser han har adder nye jenter på facebook - jeg blir såret over at jeg betydde så lite for han og jeg blir kvalm fordi jeg vet han smigrer og lurer disse jentene med sine løgner slik han gjorde med meg. Jeg har lyst til å advare jentene så de kan forstå hvilken løgner han er slik at de slipper å gå i samme felle som meg, jeg har lyst til at alle skal vite hvor råtten han er(hans familie, venner og alle hans flørter) I neste øyeblikk savner jeg han, den drittsekken - han har fucka opp hodet mitt, mens hans selv bare fortsetter livet og har det som plommen i egget.. Det har gått 4mnd nå siden jeg dumpet han, men jeg er fremdeles så skuffet og så nedfor, jeg vil opp igjen, men vet ikke hvordan,,, han var det eneste jeg hadde på plass i livet mitt og jeg var så lykkelig for å ha funnet ham...Hjeeeeelp (og hvis noen føler de har vært borti en mann (fra sørlandet) som virker for god til å være sann den siste tiden- så er han kanskje det)Huff!
Gjest FrkSåra Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Uffa meg.. Føler så utrolig med deg!! Har også nettopp avsluttet et "forhold" til en slik kar... Det er en tråd om akkurat det samme her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=449422, så kan du joine "gjengen" våres hehe...
Gjest Virael Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Takk for link, den tåden hadde jeg ikke sett!! Nesten så jeg skulle skrivd det selv... Skremmende!
Gjest frksåra Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Takk for link, den tåden hadde jeg ikke sett!! Nesten så jeg skulle skrivd det selv... Skremmende! ja, virkelig skremmende... Og så frustrerende at det finnes slike mennesker!!
Gjest Libuse Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 uff, det kan være forferdelig vanskelig å komme over en person selv om det er verdens største drittsekk. Fortsett å være sterk. Lover deg at det blir bedre
Gjest Virael Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Ja, helvette heller!! Og hvorfor skal man måtte bli utsatt for noe slikt, det er så ødeleggende at en ikke vet hvor en skal gjøre av seg. Fælt å si det, men det føltes godt å lese om deres erfaringer i tråden du henviste til, hjelper å vite at noen forstår og at jeg ikke er alene Og takk for forståelse Libuse, det hjelper i min forvirrede tilværelse! Jeg er bare helt i vantro over at noen virkelig kan være så løgnfulle og falske som han var..
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Han var høy, mørk, kjekk, intelligent, bra utdannelse, bra jobb, bil og leilighet - alt på plass! Dette er jo kun overfladiske ting. Mener du virkelig å si at du ble mer forelsket i ham fordi han hadde eiendeler som leilighet og bil? Jeg vil jo påstå at det mangler en del ting på den lista før "alt" er på plass, og dette er kanskje ikke de viktigste kriteriene for å avgjøre om mannen din er den rette.
Gjest Virael Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Dette er jo kun overfladiske ting. Mener du virkelig å si at du ble mer forelsket i ham fordi han hadde eiendeler som leilighet og bil? Jeg vil jo påstå at det mangler en del ting på den lista før "alt" er på plass, og dette er kanskje ikke de viktigste kriteriene for å avgjøre om mannen din er den rette. Visste jeg det ikke, at noen kanskje skulle henge seg opp i dette. Vel, først og fremst gav han utrykk for å ha en utrolig god og snill personlighet, veldig fornuftig, gjennomtenkt og gode verdier - svært i stil med mine egne personlige verdier og livssyn. For at et forhold skal kunne fungere er det for meg viktig med samsvar på disse punktene! Videre var han som som sagt, morsom og lett å være sammen med og gav også utrykk for stor omsorgsevne. Men faktisk JA, jeg ser heller ikke på det som noen ulempe at han i en alder av 30 år viser såpass økonomisk styring at han har klart å skaffe seg god utdannelse, fast arbeid og dertil har brukt pengene fornuftig og investert i materielle nødvendigheter som leilighet og bil isteden for å bruke pengene på eks langt morsommere ting som kun gir avkastning der og da. Videre var han fornuftig og intelligent, intelligens er tiltrekkende, det vil jeg tro de fleste synes. At han var kjekk, høy og mørk (utseende er kanskje en overflatisk faktor og var heller ikkk avgjørende) men jeg synes da ikke det er en ulempe å kjenne en fysisk tiltrekning til sin partner? - For meg hadde han faktisk hele pakka! Men det var jo ikke det som var poenget her, og det viste seg jo at alle hans personlige egenskaper og verdier bare var løgn, løgn og atter løgn. Hadde jeg kun vært opptatt av "det overfladiske" som du kaller det, så hadde jeg vel ikke brutt med han da, han er jo fremdeles høy, mørk og kjekk og har bil og leilighet......
Gjest brutal_mann Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Jeg er ikke høy, mørk og kjekk. Ikke har jeg leilighet heller,men jeg har en bil. Når det kommer til verdier erjeg uslåelig. Er jeg aktuell? Niks! Hvorfor, jeg har ikke de overfladiske tingene på plass... Fortsett å gå etter disse tingene og fortsett å bli skuffet. Lykke til!
Gjest Virael Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Jeg er ikke høy, mørk og kjekk. Ikke har jeg leilighet heller,men jeg har en bil. Når det kommer til verdier erjeg uslåelig. Er jeg aktuell? Niks! Hvorfor, jeg har ikke de overfladiske tingene på plass... Fortsett å gå etter disse tingene og fortsett å bli skuffet. Lykke til! Nå er du bare dum brutal mann, les det som står skrevet før du kommer med fårete svar. Og en mann som tror han er og ser på seg selv som uslåelig når det gjelder det indre og verdier, mangler virkelignoe vesentlig - innsikt i seg selv.
Gjest Frksåra Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Jeg er ikke høy, mørk og kjekk. Ikke har jeg leilighet heller,men jeg har en bil. Når det kommer til verdier erjeg uslåelig. Er jeg aktuell? Niks! Hvorfor, jeg har ikke de overfladiske tingene på plass... Fortsett å gå etter disse tingene og fortsett å bli skuffet. Lykke til! Så da ligger du på sofaen hele dagen og bare sløver uten planer og gir blanke F i livet ditt? DET er lite tiltrekkende ;)Kom deg ut og vis "verdiene" dine da! Ville du hatt en dame som ikke hadde noen planer eller ikke visste hva hun skulle gjøre med livet sitt? Sikkert ikke.. Så at en person viser at hun/han ligger bra an, på alle plan, er jo positivt. Det er jo ikke bare det en går etter, men det hjelper på at personen har alt i orden. "Min" løgner hadde ikke orden på alt, og var heller ikke tiltrekkende med det første. Men etterhvert som han viste "verdiene" sine, ble jeg tiltrukket av ham. Men det viste seg jo at det hele bare var en løgn.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Så da ligger du på sofaen hele dagen og bare sløver uten planer og gir blanke F i livet ditt? Siste halve året er nesten all fritid ofret for videreutdanning, som igjen vil gi høyere lønn. Legg til masse tid brukt på barn, venner og trening (burde brukt mer tid å trening...) så er sofasløving en sjelden aktivitet. DET er lite tiltrekkende ;)Kom deg ut og vis "verdiene" dine da! Ville du hatt en dame som ikke hadde noen planer eller ikke visste hva hun skulle gjøre med livet sitt? Sikkert ikke.. Vilj jeg ha et nært forhold til en norsk kvinne, det er spøsrmålet. Så at en person viser at hun/han ligger bra an, på alle plan, er jo positivt. I utgangspunktet ja, men som regel er det for godt til å være sant. En dose skepsis til andremennesker er bare sundt. Det er jo ikke bare det en går etter, men det hjelper på at personen har alt i orden. Og det er totalt umulig for en mann som ikke har det materielle i orden. Uavhengig av hans ambisjoner her i livet. Har en passert 30 og ikke eier en leilighet, helst et hus, så er en avskrevet umiddelbart. Uten spørsmål om hvorfor en ikke eier men leier. "Min" løgner hadde ikke orden på alt, og var heller ikke tiltrekkende med det første. Men etterhvert som han viste "verdiene" sine, ble jeg tiltrukket av ham. Men det viste seg jo at det hele bare var en løgn. Men han hadde nok orden på det materielle, til en viss grad. Kanskje bilen var et år eller to for gammel, og leiligheten litt liten. Men han hadde nok begge deler.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 Nå er du bare dum brutal mann, les det som står skrevet før du kommer med fårete svar. Og en mann som tror han er og ser på seg selv som uslåelig når det gjelder det indre og verdier, mangler virkelignoe vesentlig - innsikt i seg selv. Jeg leste alt , og bet meg merke i hvor viktig det var å fremheve de materielle og overfladiske tingene først. Hvorvidt jeg mangler selvinnsikt ellerei er revnende likegyldig da det ikek er viktig på noe som helst nivå for å kapre en kvinne. For å kapre kvinner trengs kun et høyt nok materielt nivå.
Gjest Frksåra Skrevet 3. november 2009 #14 Skrevet 3. november 2009 Jeg er ikke høy, mørk og kjekk. Ikke har jeg leilighet heller,men jeg har en bil. Når det kommer til verdier erjeg uslåelig. Er jeg aktuell? Niks! Hvorfor, jeg har ikke de overfladiske tingene på plass... Fortsett å gå etter disse tingene og fortsett å bli skuffet. Lykke til! Jeg syns nesten synd på deg bitre brutale mann.. Lite respekt for andre mennesker, heller ikke troen på dem.. Men vi kan ikke la det stoppe osss, eller hva? Lykke til med videreutdanning, verdier og alt det der Stor klem til deg
Gjest Virael Skrevet 3. november 2009 #15 Skrevet 3. november 2009 Jeg leste alt , og bet meg merke i hvor viktig det var å fremheve de materielle og overfladiske tingene først. Hvorvidt jeg mangler selvinnsikt ellerei er revnende likegyldig da det ikek er viktig på noe som helst nivå for å kapre en kvinne. For å kapre kvinner trengs kun et høyt nok materielt nivå. Vel, i så tilfelle, kjære brutal mann, hvis det er alt som skal til så hadde jeg vel fremdeles vært hos karen da, for det eneste ved han som ikke var en løgn og illusjon var nettopp hans materielle goder...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. november 2009 #16 Skrevet 4. november 2009 Jeg er en slik mann dere beskriver. Et tips til dere bitre damer: JA, en slik man har mange bra kvaliteter, men han vil ikke bruke dem på DEG ! Fatter ?? Sorry damer, dere er blitt dumpa, og ja, når han finner dama han vil virkelig være sammen med så vil han være verdens beste for henne.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #17 Skrevet 4. november 2009 Jeg er en slik mann dere beskriver. Et tips til dere bitre damer: JA, en slik man har mange bra kvaliteter, men han vil ikke bruke dem på DEG ! Fatter ?? Sorry damer, dere er blitt dumpa, og ja, når han finner dama han vil virkelig være sammen med så vil han være verdens beste for henne. Og da lyver du til venner og famile også? Hvorfor ikke vise de dine sanne "bra" kvaliteter da? Og hva er vitsen med å lyve til sin beste kamerat feks?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #18 Skrevet 4. november 2009 Jeg er en slik mann dere beskriver. Et tips til dere bitre damer: JA, en slik man har mange bra kvaliteter, men han vil ikke bruke dem på DEG ! Fatter ?? Sorry damer, dere er blitt dumpa, og ja, når han finner dama han vil virkelig være sammen med så vil han være verdens beste for henne. uansett hva, det er patetisk å lyve.. Det er synd på deg lille venn
Ella_Grey Skrevet 4. november 2009 #19 Skrevet 4. november 2009 .. Det er en tråd om akkurat det samme her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=449422, så kan du joine "gjengen" våres hehe... Puh! Jeg leste den tråden før i dag, og nå begynte jeg å lure... for dette var virkelig ikke sånn jeg husket historien.... Tvilte et øyeblikk på hukommelsen min Det eneste rådet jeg har er at du må bare glemme han.
Gjest Diwa Skrevet 4. november 2009 #20 Skrevet 4. november 2009 Vaaa? Du skylder på denne mannen, og ser ikke at du har vært like mye med på leken? Som man sår, får man Er liten vits å leve i bitterhet hele livet, når man er fullt ansvarlig for sin egen bitterhet. Det er aldri andre sin feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå