miss Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Kylling kjøtt deig,på tilbud jeg..... Hva bruker dere det til? og hvordan er smaken i forhold til karbonadedeig?? Er litt skeptisk,men ønsker å prøve noe nytt
Gjest Marlo Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Bruker det til alt jeg kunne ha brukt vanlig kjöttdeig til. Burger, kjöttboller, til spaghetti eller annen pasta, taco etc etc
Gjest Skya Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 JEg bruker den til det meste jeg bruker vanlig kjøttdeig til, altsa, taco, pasta, lasagne +++ Helt greit men ikke like godt som kjøtt- eller karbonadedeig.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Det kan brukes til det man ellers bruker kjøttdeig og karbonadedeig til. Du må være obs på at vanlig kjøttdeig har mye mer egensmak, og kyllingdeigen kan være litt tam og pregløs. Jeg tilsetter mye mer krydder, og føler fortsatt at det mangler noe.
Gjest 2 Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Må si meg enig med vedkommende over ang. smaken. Det smaker utrolig lite og "dreper" nesten taco-krydderet overraskende nok. Jeg kommer til å fortsette å kjøpe det derimot, men det er mer pga. prisen i forhold til karbonadedeig. Skal jo bare bli mett
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Elsker kyllingkjøttdeig, og foretrekker faktisk det foran vanlig i taco. Kall meg rar.. Føler meg mindre tung i magen etter å ha spist det, sammenlignet med vanlig. Ellers bruker jeg det i alt (som samboeren går med på...), bortsett fra i meksikansk gryte.
BareBea Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 er enig at det smaker litt anerledes eller mindre enn vanlig kjøttdeig og karb.deig. Har et middagstips som passer godt med fyllingkjøttdeig, kok pasta og ha i ildfast form. Stek kj.kjøttdeig og ha over pastaen. stek champ og løk, lag champ.saus og ha det stekte oppi og hell det over resten i formen. toppes med ost. ha i ovene 200 grader til osten har smeltet. serveres med salat og brød. Godt!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Kylling kjøtt deig,på tilbud jeg..... Hva bruker dere det til? og hvordan er smaken i forhold til karbonadedeig?? Er litt skeptisk,men ønsker å prøve noe nytt Det er på MENY, fra Prior: kr. 20 (eller som det heter på dagligvarekjedespråket: 19.90, himmel og hav). Du kan lage chilli-kyllingkjøttboller: du behøver opphaket chilli, løk, salt og pepper. Dypp bollene i melk og stek de...nam, nam.
miss Skrevet 3. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2009 Takk for tips Da får jeg prøve meg,og bare tilsette endel mere krydder...... Mange gode mat :spise:forslag her..... Så får vi sjå da om mann og barn merker noe forskjell??
Gjest imli Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Jeg synes kyllingkjøttdeig smaker veldig godt på pizza Da har man jo en del krydder. Samme med Taco. Synes gryteretter, kjøttkaker o.l er bedre med kjøttdeig/karbonadedeig.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Vi har helt kuttet ut vanlig kjøttdeig, bruker bare kyllingkjøttdeig:) Bruker den i taco, på pizza, til pasta, som hamburger og kjøttkaker. Synes den passer til alt, og er såå god:)
Gjest Agurkolat Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Eg er veldig glad i en av rettene til han REMA 1000, middag under hundrelappen! Kyllingboller i karrisaus! Meget digg, Du lager små kylling kjøttboller, i blanda karri, salt og pepper og litt kvitlauk. Finn vel oppskrift på REMA 1000 sine heimesider
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå