Gjest Gjest_snipp_* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 hei alle gutter og jenter!! har litt dårlig råd for tiden, men ønsker å lage en julekalender til min kjære med sexy bilder av meg selv. Spørsmålet mitt er rett og slett hva dere gutter (og jenter!)synes er de mest flatterende stillingene og bekledningen (eller mangelen på den) er. Usikker på hvor mye jeg skal vise i bildene, og det er jo en stakkars j*vel som må ta dem også. Vil at de skal skrike SEXY uten å bli billige og glamourmodellaktige. Forslag pliis?? Takk for alle svar!!
Max Magnus Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 hei alle gutter og jenter!! har litt dårlig råd for tiden, men ønsker å lage en julekalender til min kjære med sexy bilder av meg selv. Spørsmålet mitt er rett og slett hva dere gutter (og jenter!)synes er de mest flatterende stillingene og bekledningen (eller mangelen på den) er. Usikker på hvor mye jeg skal vise i bildene, og det er jo en stakkars j*vel som må ta dem også. Vil at de skal skrike SEXY uten å bli billige og glamourmodellaktige. Forslag pliis?? Takk for alle svar!! Ta bildene selv ved hjelp av stativ og selvutløser. Hvis fotografen ikke er profesjonell kan du få en sjalu type...
Gjest Marlo Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Sitt skrevs over en stol, ta bilde forfra mens du böyer deg ned fremover så ryggen og overste del på rompa syns om du forstår, ta på deg en kimono eller lignende (ikke en lurvete badekåpe hehe), og la den väre åpen nok til at hud syns men ikke hele pupper og underliv. Sort/hvitt bilder er flotte når det kommer til akt bilder. Jeg ville absolutt gått til en proffesjonell (om ikke typen din er veldig sjalu da) og betalt litt for bildene... amatörbilder hjemme kan fort bli veldig "billige" om man ikke har litt peil på dette med å ta bilder (rotete bakgrunn, feil lyssetting etc)
Gjest Gjest_snipp_* Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 er det lov å legge ut linker her? i så fall, er jeg takknemlig om dere kan legge ut eksempler på fine bilder som kan brukes som inspirasjon
Gjest Marlo Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Vil ikke legge ut linker til bilder her, men registrer deg og send meg en pm, så kan jeg heller linke noen der.
aluminium Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Sjekk ut Pirelli-kalenderen. Mye flott inspirasjon der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå