Gå til innhold

Sunset beach???

Nitha

Anbefalte innlegg

Har fri denne uka og siden det regner ute har jeg rullet meg inn i pledd foran TV' en.

TV4 viser Sunset beach men jeg klarer ikke bli enig med meg selv om det er før eller etter der serien sluttet på TV2. ER det noen som vet om ei nettside eller noe der det går an å finne ut hvordan det egentlig gikk i denne serien? Jeg mener å ha hørt at den ble lagt ned, så det ble kanskje en skikkelig ending på det hele???

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg husker sendte TV2 hele denne serien men den ble lagt ned av TV selskapet (tror det var A. Spelling som stod bak serien) så slutten ble veldig brå.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 sendte hele serien.

Aaron Spelling som hadde denne også, men serien

hadde liten oppslutning i USA derfor ble den lagt ned..

Men det ble absolutt ingen brå slutt..

- dog noe uventet og merkelig :ler:

Sunset Beach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter som jeg husker, skjedde det sjeldent noe brått og uventet i Sunset Beach..

overrasker meg ikke så veldig at den ble lagt ned pga for liten oppslutning... :ler:

Men jeg husker de sendte Savannah en stund og den tok også plutselig slutt pga manglende oppslutning i USA til min store tenåringsfortvilelse.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herligheten.... Sunset Beach!! Ufattelig nok fulgte jeg faktisk med ei stund på denne aldeles håpløse serien hvor absolutt ingenting hadde skjedd mens jeg hadde vært på 3 ukers ferie...! Likevel, se måtte jeg.. En eller gang sluttet jeg å se, husker ikke når, men .. Er det noen som vet hva som skjedde til slutt? Døde alle eller? Var det happy ending? (om det er mulig når så mye pussig skjer..) Anyone??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel en happy ending ja..

Litt forvirrende om jeg husker rett..

Meg våknet opp i Kansas og hadde drømt alt

som skjedde på Sunset Beach..

(hadde altså aldri vært der)

Men så traff hun Ben i Kansas alikavel..

(han hadde fått motorstopp eller no sånt)

Resten av castingen fra SB var i Kansas de også..

Men ikke nok med det...

Å så våknet hun opp siden av Ben etterpå i deres hus

på Sunset Beach, og hadde drømt at hun hadde drømt

at hun hadde våknet opp i senga si i Kansas og trodd alt var

en drøm.. Innviklet ?? JA.. :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Det ble vel en happy ending ja..

Litt forvirrende om jeg husker rett..

Meg våknet opp i Kansas og hadde drømt alt

som skjedde på Sunset Beach..

(hadde altså aldri vært der)

Men så traff hun Ben i Kansas alikavel..

(han hadde fått motorstopp eller no sånt)

Resten av castingen fra SB var i Kansas de også..

Men ikke nok med det...

Å så våknet hun opp siden av Ben etterpå i deres hus

på Sunset Beach, og hadde drømt at hun hadde drømt

at hun hadde våknet opp i senga si i Kansas og trodd alt var

en drøm.. Innviklet ?? JA..  :ler:  :ler:  :ler:

:o :o :o :roll::ler:

Var det slik den serien sluttet! Herlighet!!

I Dallas skjedde det noe lignende, Bobby døde og serien fortsatte uten ham (naturlig nok) men så ble alle seerne så sure, så han kom inn igjen og det hele hadde vært en drøm :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så på serien jeg. hver eneste episode helt til jeg flyttet sammen med samboern, lurer på om den fortsatte ett halvtårs tid etter det eller no. lillebroren min fulgte med da, og han sa at han hadde ikke helt skjønt slutten og hvis den var slik skjønner jeg det. han var vel tretten da, og den slutten der hadde forvirret meg også da. har sett litt på tv4 nå, men ikke fulgt med, tror jeg var litt frem og tilbake akkurat på den tiden, tror det var da jeg begynte og henge sammen med typen og da ble det mer spennede det som skjedde i mitt virkelig liv.

husker jeg var skikkelig forelsket i Ben. synes ikke han er no kjekk nå da men, sånn kan vel forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...