Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min pappa er litt over femti, friluftsfyr. Han har alt han trenger i følge han selv, og tjener bra, så han kan på en måte kjøpe seg det han vil.

Jeg aner ikke hva han skal få til jul. Han er ikke interessert i kamera, pc osv., men veldig glad i klassisk musikk. Han har en enorm cd-samling med klassisk musikk, så jeg tror ikke jeg kan ta sjansen på å kjøpe det til han.

Jeg tenkte å lage en liten "forundringsboks" med flere småting i, er det noen som har forslag til hva jeg kan putte oppi? Har allerede funnet ut at han skal få marsipan-godis, men føler jeg vil slenge med noe mer... Tips mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å putte oppi en flaske med vin som passer godt til vilt, et par gode raggsokker eller andre varme sokker av litt kvalitet (gjerne ett typisk friluftsmerke som imponerer litt).

Ellers er det ALLTID populärt når jeg lager hjemmelaget sylte og gir til familie og venner i slike gavekurver, og sleng gjerne med et glass med litt god sennep, da det smaker ypperlig sammen med sylte.

Skrevet

Sportssokker som er gode å ha i tursko.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Hadde samme "problem" som deg i fjor og endte opp med å kjøpe en gammeldags barberhøvel + kost og noe greier til mannen. Nå har han fått helt dilla så det kan visst anbefales :) Kjøpte forresten her.

Skrevet

Jeg kjøpte tursett med sammenleggbar kopp, tallerken, bestikk og salt og pepper-børse som han kunne ha med seg på tur i fjellet til min far til bursdagen. Kanskje det er en ide?

Evnt en god termokopp eller termos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...