Gå til innhold

gutter og musikk

Gjest gutter og musikk

Anbefalte innlegg

Så alle som hører på noe tyngre enn Coldplay blablabla jeg er trangsynt og har selektivt syn.

Prøv igjen og start med å lese den første setningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poenget var de som omtrent tar tattoo på øyeeplet, skjærer seg opp, farger håret i farger du ikke visste fantes og hører på dertil egnet musikk.

Det var tross alt du som mente at - av alle ting - Metallica var et eksempel på musikken du mener hører med til denne stereotypen. At det var et dårlig eksempel bestemte du deg for først etter at du fikk demonstrert hvorfor det ikke var sånn. Og for å være helt ærlig, Metallica per i dag er marginalt tyngre enn og ca. like mainstream som Coldplay.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å være helt ærlig, Metallica per i dag er marginalt tyngre enn og ca. like mainstream som Coldplay.

Det var nettopp derfor jeg trakk det tilbake. Jeg kan da ikke navnet på band / artister som synger om alt mulig grums... Det blir det samme som at jeg skal kreve at du forteller om hvilke DJer som er mest kjent i verden i dag (uten å søke på nettet).

Endret av Max Magnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så kommer jeg heller ikke med brede, utdaterte og fordomsfulle generaliseringer av alle som hører på musikk hvor DJ-er er involverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ihvertfall at jeg aldri kunne vært sammen med en så sneversynt og konservativ kar som Max Magnus. :Gjesp:

Jeg er jente, men uansett - jeg er veldig opptatt av musikk og det er helt klart å foretrekke en kjæreste som setter pris på samme type musikk som meg, slik at han kan være med på konserter og faktisk kose seg sammen med meg. Rock, metal, hard rock etc. går det i her, men selvfølgelig kan jeg gjerne spe på med litt pop, pop rock og klassisk til tider, bare ikke som "standardmusikk". Nå er jeg jo så heldig at jeg har en samboer med ganske så lik musikksmak allerede. :)

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig at en kjæreste har en allsidig musikksmak. At han hører på musikk innen forskjellige sjangre, men har god smak innenfor disse sjangrene. Vil for eksempel ikke ha en som bare hører på metal. Jeg tror mennesker som bare hører på en musikksjanger, også er trangsynt og lite åpen generelt her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...