Gå til innhold

Er så redd for at han skal synes jeg er kjedelig å gå lei

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi er ikke sammen, og jeg tør heller ikke å sattse da jeg er så redd for at han skal synes jeg er kjedelig og gå lei meg. er det reelt eller er det mer sånn at en bare blir mer glad i en person dersom en tilbringer mer tid med vedkommende? må en være morsom hele tiden, eller vil forholde overleve på dagligdagse ting også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er iallefall ikke slik du skal tenke.

Og spør du meg så skal ting absolutt ikke være morsomt hele tiden, men humor er viktig. Men det er det jeg mener. Hva han mener er viktig og hvordan han synes du er vet du ikke før du har satset. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke sammen, og jeg tør heller ikke å sattse da jeg er så redd for at han skal synes jeg er kjedelig og gå lei meg. er det reelt eller er det mer sånn at en bare blir mer glad i en person dersom en tilbringer mer tid med vedkommende? må en være morsom hele tiden, eller vil forholde overleve på dagligdagse ting også?

For min del er det helt motsatt. Jeg blir mer glad i og mer interessert i jenter, etter hvert som man blir kjent - inkludert dagligdagse ting som taco og film. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet kan ikke bare være en fest, det er mest hverdager, og en del regnværsdager. Noen, spesielt unge folk, tror livet kan være en lang sammenhengende fest. Det blir det aldri, men om det så var så ville man blitt lei. Man trenger veksling mellom hverdager og fest for å sette virkelig pris på de gode øyeblikkene.

Man utvikler sterkere følelser for andre mennesker desto mer tid man tilbringer sammen, men det kan være både positivt og negativt. Er det noen som går deg på nervene i utgangspunktet vil du hate dem intenst etter å ha tilbrakt en vinter i ei hytte på fjellet sammen med dem. Det er heller ikke gitt at man blir mer forelsket i personen desto mer tid man tilbringer sammen med vedkommende, men hvis forholdet er sånn noenlunde positivt får man en sterkere mellommenneskelig tilknytning.

Ikke hold tilbake fordi du lurer på om du er for kjedelig. Sats på forholdet, vær sprudlende når du føler for det, men ikke prøv å virke overstrømmende positiv når du egentlig er sliten og føler for å kope foran TVen. Det kan hende det blir en suksess, eller det kan bli en fiasko, men det vet du ikke hvis du ikke prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er redde for slikt, spesielt når man er nyforelska og litt opptatt av å "imponere" og alltid vise seg fra sin beste side.

Men neste skritt er å senke skuldrene litt og slippe han innpå. Om han ikke liker den ekte, avslappa, hverdagslige deg, så hadde dere heller aldri kunnet ha et bra forhold.

Du kan heller åpne deg mer for å ta forholdet videre, la han få innblikk i deg. På mange måter kan det å ikke vise seg som perfekt eller som alltid glad binde dere mer sammen enn å bare ha superpositive opplevelser dagen lang.

Jeg forstår redselen din da, jeg tror jeg lider av samme greia og at det hindrer meg i å få et forhold. Det er så lett å sjekke opp en mann og være frøken perfekt i innledningen, men det er mye skumlere å slippe menn mer inn på seg. Spesielt siden jeg et par ganger har opplevd at forholdet har dødd helt ut etter et par mnd og jeg har blitt dumpa av han som var SÅ forelska den første tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kan ikke være morsom hele tiden, og dersom forholdet ikke overlever dagligdagse ting, da er det vel egentlig ikke særlig til forhold?

Jeg ser faktisk mer fare ved å IKKE vise dine dagligdagse sider, jeg skulle ønske jeg hadde sjansen til det, skulle ønske "min" hadde sjansen til å se den sure, kjedelige, trøtte og stressede meg også, hverdagsmegen. Det hadde vært så mye lettere å virkelig bli kjent og glad i hverandre da. Det er jo det som viser hele deg!!

Du er redd for å være for kjedelig, synes du du er kjedelig? synes dine venner du er for kjedelig? hva er det du synes er kjedelig ved deg selv, og trives du med den du er?

Dersom DU synes du lever ett for kjedelig liv og egentlig ønsker å gjøre mer eller andre ting, så gjør noe med det, men gjør det for deg selv, ikke for ham.

Og dersom du egentlig trives godt med livet ditt, selv om noen kanskje skulle finne på å ha liv som ser mer spennende ut, så er det jo hvordan du trives, som er den du er. Og det er den du er, han kan bli glad i, ikke noe du ikke er, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...