Gamle Alex Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 (endret) Ja- hva er en perfekt gave til en 1 åring? Er jo ikke akkurat den alderen der det er lettest å kjøpe en gave som de: 1. ikke har fra før 2. setter pris på 3. faktisk kan bruke Hjelp mottas med takk Endret 3. november 2009 av Gamle Alex
Gjest -gjest- Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg kjøpte denne http://www.jysk.no/359/381/3674938/a/catalog for en litt siden, og den falt veldig i smak, både hos barnet og foreldrene.
Grønt blad Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Duplo! Evt andre klosser. Enig! Duplo er en sikker vinner!
Urge Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Ettåringer er vel ganske lette? De har ikke så mye fra før. Men det kommer litt an på hvor frampå barnet er også. Jeg ville kjøpt en bok med pappsider. Og kanskje et speil inni... Eller lyder. Tassen bøkene er fine. (Vi har også en på engelsk av "into the night garden" ) Det viktigste er vel uansett at gaven har papir på seg...
lille katt Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 (endret) Hva med å gå inn i en musikkbutikk og kjøpe et lite klokkespill? Og da mener jeg et ordentlig klokkespill, ikke en plastgreie fra lekebutikken. Ikke veldig dyrt, har god kvalitet og er en veldig fin ting å leke med. Tonene er fine og plager ikke vettet av foreldrene . Vi kjøpte det da vår eldste var 11 måneder, det var veldig populært. Endret 4. november 2009 av lille katt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå