Gjest ts Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hvilke "feil" kan du overse hos en partner? Da er det ikke snakk om småe bagateller som irriterer deg, men feks om dere er forskjellige angående litt mer elementære ting. Slik som jeg liker å finne på aktive ting, han liker å slappe av, tven må alltid være på! Eller at han blir utrolig fort sint og brøler til meg for ingenting, men det går fort over heldigvis. Poenget er ikke å diskutere mine problemr. Men jeg lurer på hvor mye andre godtar fra sin partner før de sier stopp, dette funker ikke?
Gjest antipasti Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 jeg kan "overleve" det meste av dårlige uvaner, for eksempel slumsing med huslige sysler (vasking, matlaging, rydding) Men jeg fikser ikke folk med kort lunte, da jeg selv har ekstremt lang lunte og er konfliktsky. Derfor nekter jeg å finne meg i partnere som hever stemmen til meg med mindre de har en god grunn (for eksempel i en krangel hvor jeg også er høylytt) Det er utrolig viktig for meg at partner klarer å utrykke sin frustrasjon på en konstruktiv måte
einna Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 (endret) Ganske enig med deg egentlig.. Endret 8. november 2009 av einna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå