Gjest Kli Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg hater at han (på 40 år) henger opp skjortene sine på en kleshenger over lampeskjermene rundt omkring i stua! Dette har blitt et irritasjonsmoment. Jeg er ikke så prippen på å ha det strøkent i huset, men liker å ha stua nokså ryddig. Jeg har prøvd å si i fra flere ganger på en pen måte at jeg ikke liker at han gjør det, uten hell. I dag kjente jeg at det bygde seg opp, og jeg ble skikkelig sur og ba han henge de der klesvask hører hjemme. Han nekter å flytte på skjortene, og mener jeg er "syk, og må oppsøke hjelp hos lege". Hvem mener du?
Gjest Gjest Malin Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg sliter også med en samboer som har vaner som iriterer meg grønn.. i ditt tilfelle tror jeg faktisk at jeg hadde hengt alle klærne jeg vaska i alle mulige kriker og kroker i huset.. tar du ned noen bilder, så har du en krok til å henge en sokk eller truse på, og hva med alle dørhåndtakene i huset? Overdriv så godt du klarer en dag du vet at det ikke kommer noen på besøk.. Vet om ei som tok alle klærne til mannen og la på gulvet gjennom hele huset, fordi at han skulle se hvor mange plagg han slang omkring på et par plasser i huset.. Han sluttet brått når han så hvor mye det var
Gjest m44 Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Til ts: slå på en av lampene som det henger skjorte på. Når han oppdager svimerker oppe på ryggen, så slutter han nok med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå