Gjest Londonchic Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 hei jeg skal en liten helgetur tur til London i Januar. og eg har vert der 2 gonger før, så eg e på ein måte ferdige med turistattraksjonane. så denna gongen vil eg se nogen søte elle flotte plassar som e litt gjemt! e det nogen som har tips om fine parkar, resturantar. bakerier, søte bakgater, museum, butikkar, marked osv?
Gjest Londonchic Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 ingen som har noen steder å anbefale?
Gjest meja Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Er en London-tråd her med gode tips. Kanskje du finner noe der?
Kjetil E Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 hei jeg skal en liten helgetur tur til London i Januar. og eg har vert der 2 gonger før, så eg e på ein måte ferdige med turistattraksjonane. så denna gongen vil eg se nogen søte elle flotte plassar som e litt gjemt! e det nogen som har tips om fine parkar, resturantar. bakerier, søte bakgater, museum, butikkar, marked osv? Greenwich sydøst i London er kjempekoslig. Nærmest landsbyfølelse med masse små hus med butikker og resturanter. Her finner du og Observatoriet hvor man måler alle verdens tidssoner utifra. Hit kan du komme med båt nedover Themsen. Og du kan ta DLR som er en utrolig opplevelse der den går høyt over bakken gjennom og mellom skyskraperne i Canary Warf/Doclands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå