Gjest :) Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg bestillte en pakke fra cheapsmells.com for godt og vel 3 uker siden, og har enda ikke fått den. I følge cheapsmells sine sider skal man gi pakken 14 dager på å komme fram i vesteuropa, før man kontakter dem. Har sendt inn det ferdige formularet på nettsiden, og sendt e-mailer, men får ikke noe svar.. (DET er dårlig kundeservice ) Pakken hadde en verdi under 200kr. Kan den alikevell blitt stoppet i tollen? (Og bli holdt der i minst en uke?) Noen som har lignende erfaringer? Og hva gjør jeg nå?
Essie_ Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 (endret) Hei! Jeg bestilte meg krem hos Cheapsmells for 3 uker siden, og den kom i går. Så jeg vil ikke si at håpet er ute for at pakken fortsatt kan dumpe ned i kassa hos deg. Det er kjedelig å gå og vente lenge, men vet ikke om det kan ha noe med poststreiken i UK å gjøre? Det kan jo også være at Cheapsmells har mye å gjøre om dagen og at det forsinker både pakker og besvaring av mail. Er det sånn at pakken din ikke har kommet om en uke, ville jeg ha skrevet en ny mail til dem, og håpt på svar. Endret 3. november 2009 av Anemsi 1
Gjest :) Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Ja, leste nå i sted om poststreiken, den hadde jeg ikke fått med meg. Håper det er den som gjør det. Har til nå bare hatt kjempegode erfaringer med cheapsmells, så håper treigheten denne gangen ikke er deres feil:) Siden din pakke tok 3 uker, så satser jeg på at min er like om hjørnet. Takk for svar:)
Gjest :) Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Må bare oppdatere her, siden jeg var litt negativ mot cheapsmells.com i går.. Fikk svar i dag, om at varen skulle vert komt frem nå. Videre så vil de refundere pengene eller sende ny vare. Så god service og håndtering, dog litt treg. Cheapsmells er fortsatt en favoritt! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå