sunflower87 Skrevet 9. november 2009 #121 Del Skrevet 9. november 2009 Det jeg elsker med menn er - At jeg kan kjenne et hint av parfymen hans når jeg ligger med hodet mitt helt oppe under halsen hans - Måten han holder rundt meg om kvelden og natta - Måten han ser på meg på når han liker det han ser - MANNEHENDER! elsker skikkelig mannehender. skulle ønske jeg kunne definere hva mannehender er, men veldig ofte er mannehender de hendene som henger fast på han som er kjæresten min på det gitte tidspunkt. - Evnen til å kunne diskutere på en saklig måte. Dette gjelder jo selvfølgelig ikke alle menn, men i hvertfall 90% av min kompisgjeng - Måten han får meg til å føle meg trygg og elsket - En skikkelig mannerygg, samme definisjon som mannehender :gjeiper: - Klemmene som bare en mann kan gi, en skikkelig bjørneklem - At menn har en evne til å få meg til å føle meg som verdens beste dame. Det har ingenting å si at det ikke stemmer i den store virkelighet, men akkurat der og da, i vårt lille univers så erjeg den aller beste. Og så mye mye mer, men jeg har ikke tid til å skrive mer. Kort oppsummert, jeg elsker men jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 9. november 2009 #122 Del Skrevet 9. november 2009 Vanvittig mye overfladisk her... Godt å se det er noen jordnære kvinner her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 9. november 2009 #123 Del Skrevet 9. november 2009 Vanvittig mye overfladisk her... Godt å se det er noen jordnære kvinner her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #124 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg syns det er litt morsomt å provosere litt med å være grunn jeg - men syns det er pussig at det ikke blir noen reaksjoner på det :klø: Rent bortsett fra Steinar da som henger seg opp i alt, men det teller lissom ikke. hehe nei sant. kanskje gutter generelt ikke bryr seg så mye om grunne kommentarer om dem selv? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #125 Del Skrevet 9. november 2009 Det jeg elsker med menn er - At jeg kan kjenne et hint av parfymen hans når jeg ligger med hodet mitt helt oppe under halsen hans - Måten han holder rundt meg om kvelden og natta - Måten han ser på meg på når han liker det han ser - MANNEHENDER! elsker skikkelig mannehender. skulle ønske jeg kunne definere hva mannehender er, men veldig ofte er mannehender de hendene som henger fast på han som er kjæresten min på det gitte tidspunkt. - Evnen til å kunne diskutere på en saklig måte. Dette gjelder jo selvfølgelig ikke alle menn, men i hvertfall 90% av min kompisgjeng - Måten han får meg til å føle meg trygg og elsket - En skikkelig mannerygg, samme definisjon som mannehender :gjeiper: - Klemmene som bare en mann kan gi, en skikkelig bjørneklem - At menn har en evne til å få meg til å føle meg som verdens beste dame. Det har ingenting å si at det ikke stemmer i den store virkelighet, men akkurat der og da, i vårt lille univers så erjeg den aller beste. Og så mye mye mer, men jeg har ikke tid til å skrive mer. Kort oppsummert, jeg elsker men jeg godt sagt:) kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. november 2009 #126 Del Skrevet 10. november 2009 Vel, jeg får nesten si hva som er det beste med kjæresten da (siden han er mann): * Lukten av deodoranten/parfymen hans. Ingen lukt er som den. * At han har brede skuldre og som fører til at jeg føler meg merkelig beskyttet når han holder rundt meg. * Når han kryper inntil meg om natta og legger beinet sitt oppå mitt, og stryker meg om magen/navlen. * Når han kokkelerer på kjøkket og hvor stolt han blir når han har gjort alt riktig. *Søte kjæresten min* * Når han nusser meg i nakken etter jobb, og lukter meg i håret og halsen. * At han får meg til å føle meg sexy og deilig. Blikk sier mer enn ord. * Hans store engasjement - jeg liker å ha en å diskutere politikk og samfunnsspørsmål med! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå