Minttu Skrevet 7. november 2009 #101 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Ja! Jeg liker også ærligheten, den ukompliserte væremåten. Det verste jeg vet er intriger og tvetydighet, og der ligger vi jenter et hakk foran... Jeg liker en varm armkrok, og den rolige måten menn ofte er på. Jeg liker at de er snille, men samtidig barske og uredde. At de tør å si fra når noe ikke er riktig, og ikke gidder å smiske og være falsk. Jeg liker blikket du får når du har pyntet deg, og han synes du er kjempefin... Så enig, så enig! Endret 8. november 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. november 2009 #102 Del Skrevet 8. november 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #103 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg liker blikket du får når du har pyntet deg, og han synes du er kjempefin... Ja, :rødme:blikket ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #104 Del Skrevet 8. november 2009 En brystkasse å hvile hodet på. Kjevepartiet og halsen. Mmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #105 Del Skrevet 8. november 2009 At de er veldig kåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 8. november 2009 #106 Del Skrevet 8. november 2009 At de er veldig kåte. morsomt å se at kvinner kommer på kjempemange overflatiske grunner om hva som er bra med gutter, men på den tråden om hva som er best med kvinner og en gutt sier at han syns pupper er best, da kommer vi jenter og bare: "ja har vi ikke andre kvaliteter enn det liksom?" er ikke det litt rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #107 Del Skrevet 9. november 2009 Det som er bra med menn er at de ikke bare legger på telefonen, eller nekter å svare, når de blir sure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2009 #108 Del Skrevet 9. november 2009 morsomt å se at kvinner kommer på kjempemange overflatiske grunner om hva som er bra med gutter, men på den tråden om hva som er best med kvinner og en gutt sier at han syns pupper er best, da kommer vi jenter og bare: "ja har vi ikke andre kvaliteter enn det liksom?" er ikke det litt rart? Jeg syns det er litt morsomt å provosere litt med å være grunn jeg - men syns det er pussig at det ikke blir noen reaksjoner på det :klø: Rent bortsett fra Steinar da som henger seg opp i alt, men det teller lissom ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2009 #109 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg syns det er litt morsomt å provosere litt med å være grunn jeg - men syns det er pussig at det ikke blir noen reaksjoner på det :klø: Tror det er fordi de fleste kjenner seg igjen og er enig i det grunne Rent bortsett fra Steinar da som henger seg opp i alt, men det teller lissom ikke. Thihi, den var da ikke helt pen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2009 #110 Del Skrevet 9. november 2009 Thihi, den var da ikke helt pen... Næh.. men litt sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2009 #111 Del Skrevet 9. november 2009 Rent bortsett fra Steinar da som henger seg opp i alt, men det teller lissom ikke. Usaklig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2009 #112 Del Skrevet 9. november 2009 morsomt å se at kvinner kommer på kjempemange overflatiske grunner om hva som er bra med gutter, men på den tråden om hva som er best med kvinner og en gutt sier at han syns pupper er best, da kommer vi jenter og bare: "ja har vi ikke andre kvaliteter enn det liksom?" er ikke det litt rart? Mennesket - både kvinner og menn - er overfladiske dyr. Vi er først og fremst ute etter fordelene vi kan få ved andre mennesker. Hva som sees på som en fordel vil jo imidlertid være noe ulikt fra individ til individ. Men visse såkalte overfladiske verdier (fordeler) har en tendens til å gå igjen hos de fleste ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2009 #113 Del Skrevet 9. november 2009 Usaklig! Javisst, men litt sant også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. november 2009 #114 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Javisst, men litt sant også Pøh! Kom heller med noen saklige (mot)argumenter til det jeg skriver du. Endret 9. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2009 #115 Del Skrevet 9. november 2009 Pøh! Kom heller med noen saklige (mot)argumenter til det jeg skriver du. ta et kjapt tilbakeblikk på trådene du har svart i da vel, så bør du skjønne hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2009 #116 Del Skrevet 9. november 2009 Pøh! Kom heller med noen saklige (mot)argumenter til det jeg skriver du. Hvorfor det? Kanskje jeg ikke gidder diskutere noe særlig med deg fordi jeg syns du er en flisespikker med viktorianske meninger og ser at en debatt med deg ikke ville føre noensteds hen? Det holder å se på, ellers takk. Og for all del - jeg bemerker med et smil at du er en flisespikker og debatterer frenetisk i alle slags tråder på singelforumet. Gidder ikke hisse meg opp over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. november 2009 #117 Del Skrevet 9. november 2009 debatterer Nuvel.... :fniser: Kverulerer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2009 #118 Del Skrevet 9. november 2009 *klasker seg i panna* Ja, ja, ja.... jeg skrev feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. november 2009 #119 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vurderer å tilgi deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2009 #120 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg vurderer å tilgi deg... *skeptisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå