Gjest Bianca26 Skrevet 6. november 2009 #81 Del Skrevet 6. november 2009 Hva med det mentale/intellektuelle/indre planet da? Det er faktisk veldig viktig, fungerer ikke det, fungerer ingenting. Det skulle ikke forbause meg om du stiller sterkt der. hvordan kan pikken hans fungere på det intelektuelle plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. november 2009 #82 Del Skrevet 6. november 2009 De er stort sett reale og går an å ha en skikkelig diskusjon med uten at de furter i ukevis etterpå. Vi diskuterer/krangler så busta fyker og når fighten er overstått så er vi gode venner og vel forlikte igjen. Og så må jeg jo bare si meg enig i den der: At de er så gode å klemme på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 6. november 2009 #83 Del Skrevet 6. november 2009 jaaa de er goe å klemme påå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 6. november 2009 #84 Del Skrevet 6. november 2009 *notere at en er ubrukelig på det fysiske og materialistiske planet* brutal, du er ikke ubrukelig. Tenk å si noe sånt. Du er dønn ærlig, men har en tendens til å undervurdere deg selv. Selv om jeg er uenig med deg enkelte ganger, så liker jeg deg også. Du er ihvertfall ikke blant dem som prøver å skryte på seg både det ene og det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 6. november 2009 #85 Del Skrevet 6. november 2009 brutal, du er ikke ubrukelig. Tenk å si noe sånt. Du er dønn ærlig, men har en tendens til å undervurdere deg selv. Selv om jeg er uenig med deg enkelte ganger, så liker jeg deg også. Du er ihvertfall ikke blant dem som prøver å skryte på seg både det ene og det andre... nei enig. tror ikke du er ubrukelig. du har sikkert mange fantastiske kvaliteter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2009 #86 Del Skrevet 6. november 2009 Jaså? Hvor er tissen din blitt av da? Ikke noe spess å skryte av. Under snittet... Kort og godt kan jeg si at jeg ikke besitter noen av de egenskapene som går igjen i denne tråden Ikke at det er dukket opp noe en ikke visste fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. november 2009 #87 Del Skrevet 6. november 2009 Ikke noe spess å skryte av. Under snittet... Kort og godt kan jeg si at jeg ikke besitter noen av de egenskapene som går igjen i denne tråden Ikke at det er dukket opp noe en ikke visste fra før Da kan jeg si hva jeg liker med deg Du er reflektert og har meninger om mye. Det er kjempeviktig. Du har masse gode følelser for de kvinnene du har hatt i livet ditt. Det er flott. Du klarer faktisk å innrømme at andre kan ha et poeng, selv om du ikke er enig i tankegangen. Det er en veldig god egenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. november 2009 #88 Del Skrevet 6. november 2009 Ella_Grey' date='06.11.2009 (18:13) ' post='7477578' Hva med det mentale/intellektuelle/indre planet da? Det er faktisk veldig viktig, fungerer ikke det, fungerer ingenting. Det skulle ikke forbause meg om du stiller sterkt der. name='Bianca26' date='06.11.2009 (18:21) ' post='7477602' hvordan kan pikken hans fungere på det intelektuelle plan? Ha ha, du kan så si... Mener altså (teskje) at om han ikke stiller sterkt materielt eller fysisk (kanskje han til og med undervurderer seg selv som Kine sier), så tror jeg han stiller sterkt på det mentale/indre plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2009 #89 Del Skrevet 6. november 2009 Det som er bra med menn er at de ikke bare legger på telefonen, eller nekter å svare, når de blir sure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2009 #90 Del Skrevet 6. november 2009 Da kan jeg si hva jeg liker med deg Du er reflektert og har meninger om mye. Det er kjempeviktig. Du har masse gode følelser for de kvinnene du har hatt i livet ditt. Det er flott. Du klarer faktisk å innrømme at andre kan ha et poeng, selv om du ikke er enig i tankegangen. Det er en veldig god egenskap. En kar i slekta mi skal visstnok ha sagt dette for mange år siden: "jeg vet jeg har feil men jeg gir meg ikke allikevel!" Tror nok ikke jeg likner så veldig mye på han da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. november 2009 #91 Del Skrevet 6. november 2009 Store hender Store hender, helt enig. Og de må gjerne se ut som de har arbeidet litt. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 6. november 2009 #92 Del Skrevet 6. november 2009 Store hender, helt enig. Og de må gjerne se ut som de har arbeidet litt. :rødme: ja skikkelig røffe workerhands YUM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Motstand Skrevet 7. november 2009 #93 Del Skrevet 7. november 2009 Du klarer faktisk å innrømme at andre kan ha et poeng, selv om du ikke er enig i tankegangen. Det er en veldig god egenskap. Hvorfor i alle dager er det en god egenskap? I mine øyne er det feiginger som innrømmer andre et poeng bak en tankegang de er uenig i. Det indikerer at man ikke har baller nok til å stå bak sitt eget standpunkt. En kar i slekta mi skal visstnok ha sagt dette for mange år siden: "jeg vet jeg har feil men jeg gir meg ikke allikevel!" I mine øyne er dette en irrasjonell og antiintellektuell idiot. ja skikkelig røffe workerhands YUM Kraftige hender symboliserer stor arbeidskapasitet. Denne koblingen, mellom menns arbeidskapasitet og kvinners seksualitet, signaliserer da vitterlig at kvinner er horer? Og hvis han egentlig er ganske barsk i tillegg så er det enda flottere når han viser sårbarhet :rødme: Dette er jo en selvmotsigelse. En barsk mann er per definisjon ikke sårbar. Er dette en kvinnelig versjon av "hore og madonna"-prinsippet? I så fall skal det sies at "hore og madonna"-prinsippet i det minste er basert på en identifiserbar rasjonalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #94 Del Skrevet 7. november 2009 Kraftige hender symboliserer stor arbeidskapasitet. Denne koblingen, mellom menns arbeidskapasitet og kvinners seksualitet, signaliserer da vitterlig at kvinner er horer? Parforholdet er jo egentlig legalisert prostitusjon satt i system. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2009 #95 Del Skrevet 7. november 2009 Ikke noe spess å skryte av. Under snittet... Kort og godt kan jeg si at jeg ikke besitter noen av de egenskapene som går igjen i denne tråden Ikke at det er dukket opp noe en ikke visste fra før De fleste (meg inkludert) har vel sagt de liker pikk og ikke spesifisert foretrukket størrelse, så slik sett favner vi vel deg og. Mannesutring er forøvrig ikke noen veldig god egenskap. Bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 7. november 2009 #96 Del Skrevet 7. november 2009 Guriane' (men kreditert meg ) date='04.11.2009 (23:30) ' post='7471621'] Helt enig. Og hvis han egentlig er ganske barsk i tillegg så er det enda flottere når han viser sårbarhet :rødme: name='Max Motstand' date='07.11.2009 (02:44) ' post='7478955' Dette er jo en selvmotsigelse. En barsk mann er per definisjon ikke sårbar. Er dette en kvinnelig versjon av "hore og madonna"-prinsippet? I så fall skal det sies at "hore og madonna"-prinsippet i det minste er basert på en identifiserbar rasjonalitet. Du rotet med sitatene Max... Men det er flott når en mann viser sin sårbare side til bare meg. Mens han utad er barsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2009 #97 Del Skrevet 7. november 2009 Hvorfor i alle dager er det en god egenskap? I mine øyne er det feiginger som innrømmer andre et poeng bak en tankegang de er uenig i. Det indikerer at man ikke har baller nok til å stå bak sitt eget standpunkt. I mine øyne er dette en irrasjonell og antiintellektuell idiot. ja skikkelig røffe workerhands YUM Kraftige hender symboliserer stor arbeidskapasitet. Denne koblingen, mellom menns arbeidskapasitet og kvinners seksualitet, signaliserer da vitterlig at kvinner er horer? Dette er jo en selvmotsigelse. En barsk mann er per definisjon ikke sårbar. Er dette en kvinnelig versjon av "hore og madonna"-prinsippet? I så fall skal det sies at "hore og madonna"-prinsippet i det minste er basert på en identifiserbar rasjonalitet. Nå skulle damene fortelle hva de liker ved menn, og her finnes ingen fasit. Ei heller skulle svarene dissikeres og analyseres. Men jeg burde jo skjønt at det som skulle være en positiv tråd, i motsetning til alle negative her, også ble en krangletråd. Intet er nytt under solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 7. november 2009 #98 Del Skrevet 7. november 2009 Åååå nå som jeg har vært litt opptatt og forelsket i det siste kan jeg kanskje slippe det ut i denne tråden :rødme: Beste med menn for meg: Den avslappa holdninga Humoren Besluttsom Armkrok Maskulinitet Gode hender Klemmene Trygge Tålmodigheta Sexen og sexlysten Manne/gutte Smilet Skjegget Brystkassa Armene Skuldrene Høyere enn meg Flotte å føre en samtale med Sosiale antenner Stemmen Lekne Tillitsfulle Imøtekommende ...Drømmer...Fantastiske menn! Jeg er glade i dere Ja, enig! Å ja, det er jammen sant. En deilig mannestemme er bare forførerisk Også er jeg veldig glad i mannehender. Har en aldri så liten greie for hender. Jeg og - må ha akkurat sånne hender som jeg liker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. november 2009 #99 Del Skrevet 7. november 2009 Åååå nå som jeg har vært litt opptatt og forelsket i det siste kan jeg kanskje slippe det ut i denne tråden :rødme: Beste med menn for meg: Den avslappa holdninga Humoren Besluttsom Armkrok Maskulinitet Gode hender Klemmene Trygge Tålmodigheta Sexen og sexlysten Manne/gutte Smilet Skjegget Brystkassa Armene Skuldrene Høyere enn meg Flotte å føre en samtale med Sosiale antenner Stemmen Lekne Tillitsfulle Imøtekommende ...Drømmer...Fantastiske menn! Jeg er glade i dere Enig! Og mange menn er ikke så bitches som jenter Mannfolk er roligere, bryr seg ikke om alt mulig, blir ikke så furt for alt, snakker ikke teit om alt og alle. Er en grunn til at jeg trives med kompisene til kjære, men trives litt mindre med mange jenter. Også er en av de godeste vennene mine en kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 7. november 2009 #100 Del Skrevet 7. november 2009 Enig! Og mange menn er ikke så bitches som jenter Mannfolk er roligere, bryr seg ikke om alt mulig, blir ikke så furt for alt, snakker ikke teit om alt og alle. Er en grunn til at jeg trives med kompisene til kjære, men trives litt mindre med mange jenter. Også er en av de godeste vennene mine en kar Ja! Jeg liker også ærligheten, den ukompliserte væremåten. Det verste jeg vet er intriger og tvetydighet, og der ligger vi jenter et hakk foran... Jeg liker en varm armkrok, og den rolige måten menn ofte er på. Jeg liker at de er snille, men samtidig barske og uredde. At de tør å si fra når noe ikke er riktig, og ikke gidder å smiske og være falsk. Jeg liker blikket du får når du har pyntet deg, og han synes du er kjempefin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå