Gå til innhold

Tenker du på ekser?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_therese_*
Skrevet

Jeg lurer på om det er flere enn meg som angrer på noen brudd?

Det er spesielt en person som jeg slo opp med for over 8 år siden nå som jeg savner. Har hatt null kontakt etter jeg gikk ifra ham.

Lurerpå hva denne fyren driver med nå, hvordan det går med ham og slikt (finner ham ikke på FB). Har han kjæreste? Hater han meg? Jeg var ganske stygg mot ham da jeg dumpet ham. Det er derfor vi ikke har hatt noe kontakt, men på en måte så savner jeg å snakke med ham.

Jeg er i en godt og langvarig forhold nå, savner ham ikke som kjæreste eller noe, er bare litt nysgjerrig, på en vennlig måte, og skulle ønske vi kunne holdt en god tone oss imellom istedet for null kontakt slik som nå.

Flere som har det slikt i blant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg tenker ikke på noen sånn.

Når du gjør det, ønsker du da å rette opp inntrykket du etterlot deg og å bli tilgitt, eller ønsker du litt mere jevnlig kontakt?

Det første vil vel de fleste gå med på etter så mange år. Det andre er mer usikkert.

Hvis du ønsker kontakt, var han en snill person når dere var sammen?

Og hva vil kjæresten din synes om saken?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg tenker litt på hvordan livet mitt hadde vært om jeg hadde satsa på fyren jeg var bestevenn med og forelska i da jeg var 18.

Han ville, jeg feiga ut. Har tenkt litt på "hva om, enn hvis", men bare på gøy.

Da hadde jeg ikke dratt til utlandet, ikke møtt min nåværende kjæreste, ikke bodd i Oslo...

Merkelig.

Skrevet

Tenker sjelden på dem og savner dem definitivt ikke. Er ikke av typen som liker å sprette ut og inn av forhold, så det er gode grunner til at de er ekser.

Gjest Nattvette
Skrevet (endret)

nvm

Endret av Syrin_Ulven
Skrevet

Ja, det er spesielt en jeg tenker endel på. Savner ham ikke som kjæreste, men skulle ønske vi fremdeles kunne være venner - vi har jo tross alt vært igjennom en del sammen og jeg skulle gjerne mimret litt med ham av og til.

Skrevet

Nei - ingen av dem jeg har gått fra har jeg ofret en god tanke i ettertid. Har hendt jeg har tenkt med sorg på tiden jeg har kastet bort og bagasjen jeg har fått med, men ikke noe savn. Er det slutt så er det slutt.

Skrevet

Tenker at det er en grunn til at det ble slutt, og at når den grunnen var god nok til å gå fra hverandre, så er den fortsatt god nok til å ikke prøve på nytt.

Skrevet

Det er ikke noe jeg ofte går rundt å tenker over, men jeg forstår følelsen. Når man har vært i langvarige forhold har man jo brukt en del tid av livet sitt sammen med personen og opplevd mye sammen. Kjæresten jeg var sammen med fra jeg var 15 til 17 hender det jeg tenker litt på av og til om jeg tenker tilbake på den tiden. Den tiden er det jo ofte mange forandringer som skjer i livet og man opplever mye når man er ungdom. Vi hadde det veldig fint sammen,et veldig nært forhold selv om vi var unge da. Han brukte å gi meg gaver og overraskelser ofte, gjerne ting han hadde laget selv og han ga meg komplimenter som var veldig ærlige og fine. Han var en skikkelig god gutt:) Det var jeg som gjorde det slutt fordi jeg rett og slett syntes det ble kjedelig at han ga meg så mye oppmerksomhet og var så snill. Men som årene har gått har jeg jo innsett at snille gutter som han ikke er så lett å finne og de beste guttene er ikke drittsekker allikevel.. man lærer av sine feil.. Men lurer fortsatt på hvordan det ville vært i dag om vi hadde fortsatt å være sammen..

Gjest Gjest_Pannekake_*
Skrevet

Ja, jeg tenker en god del på en jeg var sammen med i første klasse på videregående om dagen. Vi ble kjent gjennom en felles venn, men forholdet vårt funket dårlig (for min del) på den tiden. Jeg og den vennen vi har felles har flyttet for å studere, og etter jul flytter eksen til den samme byen hvor vi nå bor. Vi har hatt litt kontakt etter at det ble slutt mellom oss, men jeg ønsket å kutte kontakten helt. Det var et veldig dårlig tidspunkt.

Nå begyner jeg å lure på om det er et "tegn" at vi ender opp på det samme stedet, hvor vi kommer til å komme i kontakt med hverandre igjen. Høres nok litt dumt ut, og jeg er jo bare "barnet". Men jeg synes egentlig det er litt søtt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...