Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #1 Del Skrevet 3. november 2009 Eller er det folk som er misunnelige som sier sånt? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guinevere Skrevet 3. november 2009 #2 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har sett minst ti jenter med Hunterstøvler bare denne uken, så de er nok fremdeles moderne. Herlige å gå i er de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #3 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg har sett minst ti jenter med Hunterstøvler bare denne uken, så de er nok fremdeles moderne. Herlige å gå i er de også! Jeg tipper Hunter kommer til å bli tidløst, skulle ikke forbause meg om de er populære om 5 år også. Jeg har to par, og bruker dem flittig året rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 3. november 2009 #4 Del Skrevet 3. november 2009 Kommer litt an på hvor gammel du er. Om du er over videregående skole, ville jeg nok kjøpt gummistøvler i et annet merke om du ikke alt har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #5 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror ikke bare Hunter er "so last year" det er nok "så 1800-tallet" også. Hunter er klassiske og har produsert gummistøvler for engelske friluft- og jegerfolk i mange tiår. Akkurat slik som Aiger og Le Chameux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #6 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror ikke bare Hunter er "so last year" det er nok "så 1800-tallet" også. Hunter er klassiske og har produsert gummistøvler for engelske friluft- og jegerfolk i mange tiår. Akkurat slik som Aiger og Le Chameux. Men i motsetning til Aigle og Le Chameau er faktisk Hunter støvler ganske fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 3. november 2009 #7 Del Skrevet 3. november 2009 Var de ikke last year allerede i fjor? Så siden de ennå brukes flittig tør jeg påstå de har kommet for å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jåle-Doris Skrevet 3. november 2009 #8 Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, når noe har blitt allemannseie så er det UT! Sånn er det i mitt hode. Men for all del, bare bruk dem, hvem bryr seg vel om ut og inn? Jeg personlig hadde ikke følt meg særlig komfortabel i sko alle sprader rundt med. Hadde gjerne kjøpt dem om den Hunter-logoen forsvant, den ødelegger alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. november 2009 #9 Del Skrevet 3. november 2009 Hunter er som en del sier tidløst. Men man vil nok se støvler i motebildet mye mindre i tiden fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #10 Del Skrevet 4. november 2009 Hunter er som det sies over her et gammelt merke som har laget gummistøvler i "evigheter", sånn sett går de vel ikke ut på dato, i alle fall ikke om man velger en diskret og tidløs farge. Ser ikke for meg at f.eks. sølv og lyserosa er like kult om fem år, men sort går aldri ut på dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #11 Del Skrevet 4. november 2009 I regnvær kan du jo ha dem når som helst, siden det er klassiske støvler, men personlig synes jeg det er grusomt med folk som møter opp med logostøvler til shorts eller skjørt på en dag med sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. november 2009 #12 Del Skrevet 4. november 2009 de er som alle andre, tenker ikke over dem jeg. Har to par støvler selv. Ikke no merke, men får komplimenter på dem hver gang jeg har de på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orio Skrevet 6. november 2009 #13 Del Skrevet 6. november 2009 Hunter er for klassisk. Ilse Jacobsen - DET er last year det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 9. november 2009 #14 Del Skrevet 9. november 2009 Det kan godt hende at de er ganske overseksponert og derfor last year. Men på vestlandet regner det så vidt jeg vet hver høst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #15 Del Skrevet 11. november 2009 Hunter var so last year i fjor, og at "alle" går med dem i Norges gater nå er slett ikke et tegn på at det er fasjonabelt - snarere tvert imot. Noen vil påstå at de er klassiske, men de er så gjenkjennelige med logoen og alt at det blir et (dårlig) fashion statement i stedet for bare et praktisk fotplagg. Forøvrig ville jeg ikke blitt sett død med støvler i en by, og jeg bor i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 11. november 2009 #16 Del Skrevet 11. november 2009 Hunter var so last year i fjor, og at "alle" går med dem i Norges gater nå er slett ikke et tegn på at det er fasjonabelt - snarere tvert imot. Noen vil påstå at de er klassiske, men de er så gjenkjennelige med logoen og alt at det blir et (dårlig) fashion statement i stedet for bare et praktisk fotplagg. Forøvrig ville jeg ikke blitt sett død med støvler i en by, og jeg bor i Bergen. At alle går med dem kan jo faktisk enkelt og greit bety at de er gode å gå i da... Og når det gjelder det med logoen er det jo tross alt ganske vanlig på sko, tenk bare på Nike og Adidas... Til og med de gamle Viking-støvlene mine hadde jo logo på siden. Og at du ikke vil bli sett død med støvler på gaten vil vel ikke medføre annet enn at du står først i køen for å bli utsatt for både forkjølelse og feber (nå høres jeg ut som moren min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 12. november 2009 #17 Del Skrevet 12. november 2009 Jøss, kan gummistøvler være "sooo last year"? Om det er IJ, Hunter eller Viking med eller uten logo spiller vel ingen rolle; gummistøvler er jo et praktisk fottøy som holder plaskregnet ute. Jeg kunne ikke gitt mere blaffen i om mine gummistøvler av noen navlebeskuende motefreaker ble ansett for å være ute av motebildet for en uke siden, en måned siden eller 50 år siden! Alvorlig talt! Når "alle" går i noe så er det plutselig "sooo last year"! Overflodssamfunnet kveler oss til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 12. november 2009 #18 Del Skrevet 12. november 2009 Jøss, kan gummistøvler være "sooo last year"? Om det er IJ, Hunter eller Viking med eller uten logo spiller vel ingen rolle; gummistøvler er jo et praktisk fottøy som holder plaskregnet ute. Jeg kunne ikke gitt mere blaffen i om mine gummistøvler av noen navlebeskuende motefreaker ble ansett for å være ute av motebildet for en uke siden, en måned siden eller 50 år siden! Alvorlig talt! Når "alle" går i noe så er det plutselig "sooo last year"! Overflodssamfunnet kveler oss til slutt! Gummistøvler kan være soo last year når de koster over 1000kr ja. De som påstår det er klassisk og praktisk kan jo bare kjøpe et til halve prisen på ecco eller skoringen eller plantasjen eller whatever. De som kjøper Hunter gjør det pga merket, og det ble ikke "plutselig" last year fordi alle går i det nå - det var sinnsykt HOT i en liten periode for to år siden (og da helst til festivalbruk, ikke byturer) og alt som er kjempehot blir fort kjempenot og aldri klassisk. Men i motsetnign til Viking og Ilse Jacobsen så ser jo Hunter ganske OK ut da. Men det er fremdeles bare støvler... du som skriker om overflodssamfunn burde kanskje kjøpe støvlene på sparkjøp heller i stedet for å betale en vill overpris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 12. november 2009 #19 Del Skrevet 12. november 2009 Gummistøvler kan være soo last year når de koster over 1000kr ja. De som påstår det er klassisk og praktisk kan jo bare kjøpe et til halve prisen på ecco eller skoringen eller plantasjen eller whatever. De som kjøper Hunter gjør det pga merket, og det ble ikke "plutselig" last year fordi alle går i det nå - det var sinnsykt HOT i en liten periode for to år siden (og da helst til festivalbruk, ikke byturer) og alt som er kjempehot blir fort kjempenot og aldri klassisk. Men i motsetnign til Viking og Ilse Jacobsen så ser jo Hunter ganske OK ut da. Men det er fremdeles bare støvler... du som skriker om overflodssamfunn burde kanskje kjøpe støvlene på sparkjøp heller i stedet for å betale en vill overpris. Eller kanskje kjøpe noen man liker, holde disse i god stand, og bruke dem til de er utslitt? Det er en mulig løsning det også, skjønner du. Uten å tenke på hva som er, var eller kommer til å bli "sooo last year"! Uten å våkne om natta av irritasjon over at noen der ute går i gummistøvler med logo på eller at noen kan kjøpe noe som "alle" andre går i. Man får et mindre stressende liv av det. Bare prøv. Dessuten; jeg skriker fryktelig sjelden, og slettes ikke i innleggene mine her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 13. november 2009 #20 Del Skrevet 13. november 2009 Eller kanskje kjøpe noen man liker, holde disse i god stand, og bruke dem til de er utslitt? Det er en mulig løsning det også, skjønner du. Uten å tenke på hva som er, var eller kommer til å bli "sooo last year"! Uten å våkne om natta av irritasjon over at noen der ute går i gummistøvler med logo på eller at noen kan kjøpe noe som "alle" andre går i. Man får et mindre stressende liv av det. Bare prøv. Dessuten; jeg skriker fryktelig sjelden, og slettes ikke i innleggene mine her. Jeg er enig med deg Shinana, Hunterne mine er et par år gamle nå og jeg tror nok de minst holder to år til med litt stell... Noe de for øvrig har fått lite av så langt, men de er fine lell! Og det er vel tross alt bedre å betale 1000 kr for et par støvler som holder i minimum fire-fem år enn 600 for et par som varer i to? Dessuten er de fremdeles by far de kuleste støvlene etter min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå