Passelat Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Lurer på hva dere tenker å kjøpe i farsdagsgave? Alltid kjekt å dele slike tanker, for videre å få gode tips og ideer
HulaHoop Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 (endret) Slettet det jeg. Redd for å bli avslørt igjen. Endret 3. november 2009 av HulaHoop
Gjest Nattvette Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Pleier glemme de dagene der eg..
Passelat Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Slettet det jeg. Redd for å bli avslørt igjen. Rakk ikke å lese heller jeg da:) Avslørt? Av mannen elr?
HulaHoop Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Rakk ikke å lese heller jeg da:) Avslørt? Av mannen elr? Hehe, nei. Av familien rundt :gjeiper: Jeg har pratet en del med søsteren min om hva vi skal gi til faren vår, og da er jeg redd for å bli "kjent igjen" innpå her nok en gang. Blir litt paranoid jeg.
MissStiles Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Det er det så vanskelig å finne gave til faren min så jeg baker bare en kake til han. Tanken som teller, sant?!
Gjest Nattvette Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Det er det så vanskelig å finne gave til faren min så jeg baker bare en kake til han. Tanken som teller, sant?! Det var ein god ide Synd eg ikkje kan "stjele" den :gjeiper: Visste ikkje at det var farsdag snart eingang eg, huff..
Gjest m44 Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Hva med en liten flaske single malt eller en god rødvin?
Passelat Skrevet 4. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2009 Hva med en liten flaske single malt eller en god rødvin? Presisert meg for dårlig her jeg da, ser jeg nå Jeg mente farsdagsgave til sambo Altså pappa til deres barn. Selv tenker jeg å gjøre dagen fin med frokost på senga å litt ekstra oppvarting bare, i tillegg til en liten gave. Usikkert hva ennå.. men vet han har en del klesønsker:)
felgen Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Det blir hjemmestrikkede votter til både min far og mine barns far!
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Forslag til kreative løsninger for min situasjon? Jeg er student og bor i Trondheim, og mamma og pappa bor i Oslo. Tenkte å sende pappa et kort, men det virker så stusselig..
felgen Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Forslag til kreative løsninger for min situasjon? Jeg er student og bor i Trondheim, og mamma og pappa bor i Oslo. Tenkte å sende pappa et kort, men det virker så stusselig.. I noen butikker selges det kort og sjokolade som en pakke, der det står noe hyggelig på sjokoladen. Den er i tillegg ofte kjempegod! hehe. Og den kan sendes i posten.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Hm. Pappa er diabetiker, så vil gjerne ikke oppfordre til sukkerinntak;) Det får vel bli med det kortet. Skrive et dikt eller noe..
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Slettet det jeg. Redd for å bli avslørt igjen. Off topic, men her har HulaHoop et fantastisk godt poeng. Dette er nemlig grunnen til at jeg alltid er bare gjest. Bor man på en liten plass, er det ikke vanskelig å kjenne igjen venninnen eller kollegaen, og det er jo ikke alt en vil dele med de
Aftensol Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Jeg har kjøpt gips støpesett og skal ta avtrykk av hånden og foten til babyen vår Samboer sa at han ønsket seg det, i tillegg til at jeg har hatt lyst til å gjøre det en stund nå Til faren min vet jeg ikke helt enda... Blir muligens en pakke med noe snop eller noe sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå