Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg ett starter kit til gelenegler.Med UV lampe og det hele.

Jeg har lagt gele over min naturlige negl som en forsterkning.Nå er probleme det,at det har slått sprekker i flere negler.Enten helt overfladisk eller helt gjennom alle lagene.Sprekkene opptrer alltid på den frie kant,aldri på neglesengen.Hva kommer det av?

Det fulgte med en flaske acetonsolution,men geleen er allikevel umulig å få av,selv om jeg sitter med fingrene i Acetonen i 15-20 min.Hvordan får jeg av geleen på en skånsom måte?

Er acetonen man får kjøpt på apotek bedre?Jeg mener å ha lest at det er ren aceton.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest- silje
Skrevet

Henger meg på denne jeg.. Har prøvd alle mulige måter for å få geleen til å vare lenge, men den sprekker altid.

For å få geleen vekk så skal man file ned... Tar veldig lange tid, men dette er visst det mest skånsomme..

Skrevet
Henger meg på denne jeg.. Har prøvd alle mulige måter for å få geleen til å vare lenge, men den sprekker altid.

For å få geleen vekk så skal man file ned... Tar veldig lange tid, men dette er visst det mest skånsomme..

Jeg har ikke satt på tipper,bare forsterket mine egne med gele.

Hvordan kan det være skånsont å file det bort når det er stor fare for at man kan treffe og skade den naturlige neglen?

Det rare er at det er ikke alle neglene geleen sprakk eller flasset(som neglelakk)av.5 av neglene har holdt i en uke nå.Etter 2-3 dager sprakk/flasset fem av dem.Jeg fikk av geleen etter en halvtime,tok på nytt,men etter 2 dager sprakk/flasset 2 av neglene.Resten har holdt seg.Er fryktelig irriterende så jeg håper det kommer noen negledesignere på banen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...