Gjest Gjest_Lille My_* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 I KK-Julen 2009 er det noen lekre strikkeoppskrifter. Blant annet en blå lue strikket i garn (cocoon) fra Rowan. Hvor kan man få kjøpt dette garnet i Oslo?
Zzyzx Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 (endret) Hvis noen her har det, så tror jeg det må være Tjorven på Majorstua. Muligens også den på Stillatorget (ta 56-bussen mot Kjelsås til Stillatorget), men jeg husker ikke helt hva den butikken heter. Det er også en butikk på Linderud senter, i kjelleren, jeg vet at de har debbie bliss, så det kan hende de importerer mer fra utlandet. Du kan sjekke den på Oslo City, men jeg går helst ikke inn der med mindre jeg må, pga mye folk og slett service. Endret 3. november 2009 av Zzyzx
Gjest Gjest_Lille My_* Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Tusen takk for svar. Jeg skal sjekke Tjorven. Er det Strikkedilla du mener på Oslo City? Har aldri vært der, men skal til Oslo denne uka og tenkte stikke innom. Tror jeg prøver
Zzyzx Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Strikkedilla er en veldig liten butikk, og de har aller mest norske ting. Jeg ville satset på Tjorven aller først. Jeg jobber sent for tiden, hvis ikke så skulle jeg sjekket det ut for deg. Rekker det dessverre ikke denne uka.
Gjest Gjest_Lille My_* Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Tusen takk, det hadde vært snilt av deg. Men jeg skal sjekke ut Tjorven jeg. Finner helt sikkert noe annet å kjøpe der om ikke Rowan!
Zzyzx Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Det tviler jeg ikke på. Tjorven er som en godtebutikk for strikkegale voksne. Veldig lett å bruke mye penger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå