Gå til innhold

Dunpose - Odenwalder, Easykid og Arctic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til å kjøpe dunpose til min 10 mnd gamle baby. Har sett at det finnes en del forskjellige. Odenwalder har jeg jo hørt mye bra om før, men den er jo forholdvis dyr. Nå har jeg sett et par til nesten halvparten av prisen, Easykid dunpose og Arctic dunpose. Er det mye forskjell i kvaliteten på disse tro? Er det noen som har Easykid eller Arctic som er fornøyde med dem? Eller andre dunposer folk er fornøyde med?

på forhånd takk for svar! :)

Skrevet

Guttene mine har Odenwalder, fornøyd med den. Mener de ganske ofte har den på tilbud på Barnas Hus. Men ja, den er dyr da og.

Skrevet (endret)

Vi har EasyGrow, og er veldig fornøyde, foreløpig. Vi betalte 1800, mener jeg å huske. Her er den forresten på tilbud.

Foreløpig bruker vi den i vognbaggen, så forlengerstykket ligger i skapet og venter på at sportsvogndelen skal tas i bruk. :)

Endret av Honesty
Skrevet

Hei!

Vi hadde Odenwalder til storebror.Den var veldig god synes jeg,men ble litt sjokkert over det de fant ut på TV2 hjelper deg.(du har sikkert sett den,men tar den med jeg :) ) Men som dagt over,så er Odenwalder ofte på tilbud hvis det er den dere bestemmer dere for,så den på Babyshop på tilbud for litt siden også.

Test TV2 hjelper deg

Vi har tenkt å kjøpe Easygrowposen denne gangen :Nikke:

Skrevet

Vi har Easygrow (som før het easykid), og er strålende fornøyde!

Skrevet

Jeg har kjøpt easykid posen, de har den på tilbud på kids and care

Det er akkurat det samme som easygrow, bare logoen som er ny.

Skrevet

Jeg har kjøpt Voksi aktiv - på finn.no - til under halv pris. og like fin som ny....

Skrevet

Er superfornøyd med Easykid/grow. Og tilbudet hos babyplaneten og kids&care er veldig bra, halv pris. Jeg fikk den for kr 1,- da vi kjøpte Easywalker Sky på kampanje i fjor :)

Skrevet

Da har jeg gått til innkjøp av en easykid dunpose :)

Spørsmål: jeg ser posene har hull til selene i vogna.. Men de er lukket, så jeg må bryte dem opp? Ooops, hvordan gjør jeg det? Redd for å ødelegge noe ;)

Skrevet

Saks eller kniv innenfor sømmene. Jeg var uheldig og skjærte litt utenfor den ene sømmen, men det har gått helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...