Gå til innhold

Jeg leste mobilen hans

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet

Hei jenter,

Kjæresten min og jeg har hatt et veldig ustabilt forhold det siste årene. Kranglet mye og gjort det slutt, blitt sammen og gjort det slutt. Selv er jeg (har jeg vært)veldig sterk, men denne gangen, dette forholdet, har sakte men sikkert tatt all energi og selvtillit fra meg.

All krangling har ført til jeg har trekt meg fra denne mannen, og visa verca. Men til tross har vi bestemt oss for å prøve igjen. Jeg elsker han mer enn meg selv og vet i det øyeblikk jeg er i armene hans at det er ingen andre steder jeg vil heller være.

Problemene våre kom allerede dag 1. Hans eks vil ikke gi slipp, hun gjør ALT for å få meg sjalu, skjøvet til siden, ta min plass som kvinnen i livet hans, bruke tiden hans. 2 år er gått og hun gir seg fortsatt ikke.

Jeg vet om jeg sender "elsker deg og savner deg" melding så har eksen sendt 3 samme før meg. Jeg spør om jeg skal hente han på flyplassen, hun spør om hun og deres felles barn skal hente han. Jeg spør om han kan noe handle til meg under ferien, hun har allerede bestilt varer til hotellet hans.

Jeg har hatt lenge hatt veldig vondt og følt jeg måtte kjempe for plassen min. Jeg klarer nesten ikke sende melding eller ringe når jeg vet hun gjør AKKURAT det samme som meg.

Bruker samme ordene, hun elsker han, ønsker de var familie igjen, hun er knust fordi hun vet jeg skal ligge i armene hans i "deres" seng i natt, når det var egentlig hun som skulle gjort det. Hun planlegger turer for de, ber han høre på deres sanger osvosv. I 2 ÅR!!

Grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg leste meldingene hans i går. Han forteller meg korte stikkord av det som skjer og jeg får ingen sammenheng ut av det. Sammen med ALLE "elsker deg meldingene" fant jeg ut at han har møtt 2 andre kvinner og. Jeg forsto det som om de hadde møttes i fylla. Disse kvinnene har vært et emne tidligere og han sa de kun var venner og kollegaer. De møtes kun i jobb sammenheng, men dette var ikke slike meldinger... Hele 3 meldinger, svart på hvitt, bekreftet at han har løyet til meg i øynene.

Jeg vet jeg er frekk som leste mobilen og får sikkert mye pes for. Jeg føler han ikke er ærlig og blir nesten desperat etter svar. Jeg vil ikke dra fra han pga tvil og usikkerhet. Jeg trenger å vite... Jeg blir fremstilt som ei hysterisk dame som overreagerer for alt og jeg trenger å vite sannheten.

Problemet mitt nå er at jeg makter ikke en ny krangel nå. Jeg hadde håpet jeg ikke skulle finne noe. Det var nesten så jeg skulle ønske jeg heller var hysterisk. Nå har vi hatt en veldig fin periode. Har planlagt turer, sitter nesten oppå hverandre når vi møtes, kysser lidenskapelig og forteller hverandre vi elsker hverandre hele tiden. Den bekreftelsen gjør så godt men samtidig har jeg så vondt. Jeg kan smile i det ene øyeblikket og gråte i det neste. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Hva ser dere ut av det her? Takk til de som orker å lese og svare. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke det svaret du vil ha, men jeg ser at dette ikke er et sunt forhold og du komme deg ut. Jeg vet ikke hvilke svar du egentlig ville ha da i hvert fall jeg ikke ser noen annen løsning overhodet, ettersom eksen tydeligvis ikke kommer til å gi seg med det første og disse andre damene... vel. Kom deg vekk :nei: Du ser det vel egentlig selv også?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Er et under at du har holdt ut så lenge spør du meg, kom deg vekk du blir aldri lykkelig i dette forholdet!

Skrevet

Tipper han gjør sitt for å holde interessen hos exen ved like, jeg..

Skrevet
Tipper han gjør sitt for å holde interessen hos exen ved like, jeg..

:Nikke: Min tanke, også. Og det virker på meg som om han har mange damer på gress rundt omkring.

Ellers reagerer jeg på at du sier at du lsker han høyere enn deg selv. Det er virkelig ikke bra. Hvor er selvfølelsen din, jente?

Skrevet

Du vil ikke dra pga tvil ? Det er jo ingen tvil.

Kom dekk vekk, finnes mange gutter som ikke holder på slik. Du kan faktisk få deg et forhold uten drama :)

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet

Det var vel heller et uttryk for å beskrive at jeg elsker denne mannen. Hvis ikka hadde jeg aldri holdt ut...

Men du har rett, selvtilliten er nok ikke på topp etter dette.

Tvil hadde jeg før jeg fant ut at han løy meg rett i ansiktet. Nå er spørsmålet hvordan jeg takler dette videre.

Skrevet

Orker å lese, men gidder ikke svare. For det blir så langt unna det du ønsker å høre.

Skaff deg snarest litt selvrespekt, og ta grep om ditt eget liv. Slutt med å la deg virvle rundt som et løv i vinden, og sett deg mål, dine egne mål.

Du må ta ansvar for din egen lykke. Skurefiller koster nesten ingenting, de kan fort hope seg opp i kjøkkenskapet, og lett skiftes ut.

Enten må du akseptere ham som han er, eller så må du...

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet
Orker å lese, men gidder ikke svare. For det blir så langt unna det du ønsker å høre.

Skaff deg snarest litt selvrespekt, og ta grep om ditt eget liv. Slutt med å la deg virvle rundt som et løv i vinden, og sett deg mål, dine egne mål.

Du må ta ansvar for din egen lykke. Skurefiller koster nesten ingenting, de kan fort hope seg opp i kjøkkenskapet, og lett skiftes ut.

Enten må du akseptere ham som han er, eller så må du...

Jeg vil høre ALT du har og si..

Skrevet

Jeg reagerer på at han ikke ber eksen roe seg ned. Det er ikke riktig av han overfor deg å la henne holde på sånn. At hun skal hente han på flyplassen og lignende ting må det bli slutt på hvis han ønsker å være sammen med deg, for det er ikke godt å ha det sånn som du har det nå. Du blir den hysteriske, selvom du har all rett til å reaagere og ikke synes at dette er ok. Han burde heller ta din side, når det er du som er den nye dama i livet hans. Hvis du er det. Hvis han ikke skjerper seg har du to valg, enten gå, eller bli og akseptere. Jeg ville gått. Det finnes så mange menn der ute! Hvorfor bli hos en man ikke har det bra med? Skjønner at det ikke er så lett men.

Skrevet
Det var vel heller et uttryk for å beskrive at jeg elsker denne mannen. Hvis ikka hadde jeg aldri holdt ut...

Men du har rett, selvtilliten er nok ikke på topp etter dette.

Tvil hadde jeg før jeg fant ut at han løy meg rett i ansiktet. Nå er spørsmålet hvordan jeg takler dette videre.

Det er da ikke noe tvil om hvordan du bør takle dette? Han elsker deg ikke, han respekterer deg ikke! Han går bak ryggen din.

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet
Jeg reagerer på at han ikke ber eksen roe seg ned. Det er ikke riktig av han overfor deg å la henne holde på sånn. At hun skal hente han på flyplassen og lignende ting må det bli slutt på hvis han ønsker å være sammen med deg, for det er ikke godt å ha det sånn som du har det nå. Du blir den hysteriske, selvom du har all rett til å reaagere og ikke synes at dette er ok. Han burde heller ta din side, når det er du som er den nye dama i livet hans. Hvis du er det. Hvis han ikke skjerper seg har du to valg, enten gå, eller bli og akseptere. Jeg ville gått. Det finnes så mange menn der ute! Hvorfor bli hos en man ikke har det bra med? Skjønner at det ikke er så lett men.

Han har bett henne roe seg ned flere ganger. Hun gir seg for noen perioder også kjører hun på igjen. Virker som det er spesielt når hun trenger penger. Og når hun sier "ungene har ikke mat" så vet jeg det går rett på samvittigheten hans. Sammen med de meldingene kommer 20 andre..

Jeg vet jeg burde det gå. Det er så surt og sårende at alt slitet hun har forårsaket og alt jeg har gjennomgått skal til slutt gå hennes vei. Alt for ingenting.. Tanken på at hun skal få et smil rundt munnen av min sorg gjør at jeg får enda mindre lyst til å gå.

Jeg har så vondt nå at jeg ikke klarer å fungere på jobb.. griner bare

Skrevet

Kutt han ut, han er ikke verd en tåre fra deg.

Lykke til :klemmer:

Skrevet
Tanken på at hun skal få et smil rundt munnen av min sorg gjør at jeg får enda mindre lyst til å gå.

Men er det virkelig verdt det å bli?

Skal du la henne være grunnen til at du skal fortsette å ha det vondt, er det bedre mener du?

Dersom du kommer deg ut av forholdet kommer du til å ha det vondt en stund framover, men det vil gå bedre med deg. Du vil få selvrespekten tilbake og slippe en enorm byrde på skuldrene dine, og når den verste sorgen er over kommer du til å føle en enorm lettelse. Dersom du blir er det ingenting som tyder på at det vil bli bedre, snarere tvert imot.

Skrevet
Han har bett henne roe seg ned flere ganger. Hun gir seg for noen perioder også kjører hun på igjen. Virker som det er spesielt når hun trenger penger.

Kanskje han sier det samme om deg til henne?

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet
Kanskje han sier det samme om deg til henne?

Vi har vært samboere i snart 1 år og trenger ikke kjøre på, gi avstand eller spørre om penger...

Tutta, det er selvsagt ikke en grunn til å bli igjen men jeg vil heller ikke hun skal være grunnen til at jeg drar.

Skrevet

Men dersom de har barn sammen, vil hun alltid være en del av ditt liv. Og er det noe du orker i lengden?

Skrevet
Vi har vært samboere i snart 1 år og trenger ikke kjøre på, gi avstand eller spørre om penger...

Tutta, det er selvsagt ikke en grunn til å bli igjen men jeg vil heller ikke hun skal være grunnen til at jeg drar.

Men skal du trassig sitte å tviholde på et usunt og utmattende forhold da, bare fordi hun "ikke skal vinne"?

Ikke gjør det. Kom deg heller vekk ifra de to der, og start på nytt. Ut fra det første innlegget ditt høres han ikke bare god ut kjæresten din heller, dersom det stemmer det med de to andre damene. Og så har han jo barn med denne eksen, så dere blir jo ikke bare "kvitt" henne over natta uansett.

Jeg hadde ikke orket å ha det sånn.

Skrevet

Hva vil du da at skal være grunnen? :klø:

Skrevet
... jeg vil heller ikke hun skal være grunnen til at jeg drar.

Her har du minst 3 andre grunner:

...Kjæresten min og jeg har hatt et veldig ustabilt forhold det siste årene. Kranglet mye og gjort det slutt, blitt sammen og gjort det slutt. ...

Sammen med ALLE "elsker deg meldingene" fant jeg ut at han har møtt 2 andre kvinner og. Jeg forsto det som om de hadde møttes i fylla. Disse kvinnene har vært et emne tidligere og han sa de kun var venner og kollegaer. De møtes kun i jobb sammenheng, men dette var ikke slike meldinger... Hele 3 meldinger, svart på hvitt, bekreftet at han har løyet til meg i øynene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...