Gå til innhold

Disse supertilbudene på Strawberrynet

Anbefalte innlegg

Gjest Frøya.
Skrevet

Jeg har bestilt en del varer på Strawberrynet, og har alltid vært fornøyd. Ser at det innimellom er en del sånne "supertilbud- kun nå" der.

Tror dere dette er varer som går ut på dato snart ellerno? Jeg vil jo ikke ha gammel shampo heller..

Har noen bestilt disse supertilbud-varene, og hvordan var de? Ikke noe harsk lukt ellerno? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er supersalg (andre steder) er ofte produktet sponset av leverandøren (eks at de selger varen inn til SBN til en veldig lav pris). Andre ganger er det fordi de merker at det går ikke så mye av den varen som de hadde tenkt seg og vil skape litt blest rundt den og prøve å få opp salget. Det kan også være at SBN setter ned prisen for at de håper at vi kanskje kjøper mere enn vi hadde planlagt/trenger, som så mange andre selgere.

Har kjøpt masse på tilbud og har alltid vært fornøyd, men kan ikke stå for hvorfor SBN har supersalg. Uansett har du full returrett! De etterbetaler porto hvis du må sende noe tilbake, men det er veldig viktig å sende mail og få registrert klagen/returen først.

Gjest SmallTalk
Skrevet
Jeg har bestilt en del varer på Strawberrynet, og har alltid vært fornøyd. Ser at det innimellom er en del sånne "supertilbud- kun nå" der.

Tror dere dette er varer som går ut på dato snart ellerno? Jeg vil jo ikke ha gammel shampo heller..

Har noen bestilt disse supertilbud-varene, og hvordan var de? Ikke noe harsk lukt ellerno? :fnise:

De nevner det i annonsen dersom produktene snart går ut på dato. Har handlet på SN sitt supersalg ganske mange ganger, og har alltid fått gode produkter. :)

Skrevet

Jeg kjøpte for et par uker siden en lipgloss fra Clarins, og denne var det helt tydelig at den var gammel. Den hadde en fæl lukt, og den hadde "skjært" seg.

Så jeg kommer nok til å være litt mer skeptisk i fremtiden når jeg handler fra SN.

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg har kjøpt produkter på Estetique som har vist seg å være dårlige når jeg kom hjem, så jeg kommer aldri mer til å handle derfra :filer:

Av og til får man en uheldig vare, og sånn er det. Klaget du? Sendte du den tilbake og fikk ny vare?

Gjest Raptuza
Skrevet

Har aldi vore uheldig med noko frå StrawberryNet. Einast at eg ikkje handla der på ei god stund fordi prisane gjekk sånn opp. Men har handla ein gong i haust, ein foundationpensel og lashprimer. Men det kan lønna seg å sjekka produktes pris i fleire nettbutikkar før du handlar, f.ex feelunique, cheapsmells, ebay etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...