Gå til innhold

~ Jeg fant en mobiltelefon ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fant jeg en mobiltelefon på hatte-hyllen på toget... Følte meg som en tyv da jeg tok den og puttet den i veska, men mente at det var bedre at jeg oppsporet eieren, enn å levere den på hittegodsen (hvor det ligger 700 andre telefoner).

Jeg bladde gjennom telefonlisten, og heldigvis hadde eieren lagt inn både "HJEM" og "JOBBEN", så det var en smal sak å finne rettmessig eier. Det var en glad mann som møtte meg på togstasjonen, og han kunne selvsagt beskrive nesten alle navn i telefonboken, samt en ripe på telefonens deksel!

Happy ending!

Så en oppfordring til alle mobil-eiere: Legg inn ditt eget hjem-nummer og/eller jobb-nummer!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nok et bevis på at du, kjære LD, er et genuint godt menneske!

I'm not worthy... :oops:

Skrevet

God ide.

Jeg har også sansen for å gjøre noe selv (hvis det går, som tlf og lommebok) isteden for å levere alt inn til diverse kontorer.

Gjest Atacand
Skrevet

LD er en fin ærlig sjel.jeg trodde mobilen var toget sitt jeg da. :ler:

Skrevet

Jenta mi har mistet mobilen sin, bl.a. :-? . Kan tenke meg hun var rundt 11 da.... En dame hadde funnet den på bussholdeplassen, og tok kontakt m oss, så d endte jo bra. Alle de gangene hun har mistet nøklene har også endt bra, merkelig nok.....

Skrevet
Jenta mi har mistet mobilen sin' date=' bl.a. :-? . Kan tenke meg hun var rundt 11 da.... En dame hadde funnet den på bussholdeplassen, og tok kontakt m oss, så d endte jo bra. Alle de gangene hun har mistet nøklene har også endt bra, merkelig nok.....[/quote']

Samme erfaring som deg her... Datter'n mistet telefonen på torget og ei dame ringte hjem til meg og sa at hun hadde den. Takk og ære for ærlige mennesker!

Suz :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...