Livets datter Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Igår fant jeg en mobiltelefon på hatte-hyllen på toget... Følte meg som en tyv da jeg tok den og puttet den i veska, men mente at det var bedre at jeg oppsporet eieren, enn å levere den på hittegodsen (hvor det ligger 700 andre telefoner). Jeg bladde gjennom telefonlisten, og heldigvis hadde eieren lagt inn både "HJEM" og "JOBBEN", så det var en smal sak å finne rettmessig eier. Det var en glad mann som møtte meg på togstasjonen, og han kunne selvsagt beskrive nesten alle navn i telefonboken, samt en ripe på telefonens deksel! Happy ending! Så en oppfordring til alle mobil-eiere: Legg inn ditt eget hjem-nummer og/eller jobb-nummer!!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Nok et bevis på at du, kjære LD, er et genuint godt menneske! I'm not worthy... :oops:
Gjest Poirot Skrevet 19. august 2003 #3 Skrevet 19. august 2003 God ide. Jeg har også sansen for å gjøre noe selv (hvis det går, som tlf og lommebok) isteden for å levere alt inn til diverse kontorer.
Gjest Atacand Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 LD er en fin ærlig sjel.jeg trodde mobilen var toget sitt jeg da. :ler:
chimp Skrevet 19. august 2003 #5 Skrevet 19. august 2003 Jenta mi har mistet mobilen sin, bl.a. :-? . Kan tenke meg hun var rundt 11 da.... En dame hadde funnet den på bussholdeplassen, og tok kontakt m oss, så d endte jo bra. Alle de gangene hun har mistet nøklene har også endt bra, merkelig nok.....
Suzy Skrevet 19. august 2003 #6 Skrevet 19. august 2003 Jenta mi har mistet mobilen sin' date=' bl.a. :-? . Kan tenke meg hun var rundt 11 da.... En dame hadde funnet den på bussholdeplassen, og tok kontakt m oss, så d endte jo bra. Alle de gangene hun har mistet nøklene har også endt bra, merkelig nok.....[/quote'] Samme erfaring som deg her... Datter'n mistet telefonen på torget og ei dame ringte hjem til meg og sa at hun hadde den. Takk og ære for ærlige mennesker! Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå