Gjest Lizette Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hvor sannsynlig tror dere at det er at folk på KG faktisk kjenner hverandre i virkeligheten IRL uten å vite om det? Jeg mener, dere som er her inne kan jo være hvem som helst, kollegaen min, naboen min, broren min, bestevenninna mi... You name it..! Hva tror dere? Sannsynlig at folk man snakker med her inne egentlig er bekjente? Og har dere selv noen gang gjenkjent folk her inne på noe de har skrevet? Eller blitt gjenkjent selv?
Gjest Gjest_bananas_* Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Det er nok veldig sannsynlig at du kjenner noen her inne. Om du gjenkjenner dem utifra det de skriver er jo en annen sak. Jeg har selv både blitt gjenkjent og gjenkjent andre, derfor foretrekker jeg som regel å skrive som gjest...
leirbål Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg tror nok at flere her kjenner meg i virkeligheten. Men så lenge de ikke sier det til meg, er jeg fornøyd. Det er mulig jeg kjenner noen her også, men gidder ikke å tenke over det. Når jeg skriver tenker jeg på at hvem som helst kan kjenne meg igjen, og tar hensyn til det. Så illusjonen om å være helt anonym er kanskje akkurat det. Håper ingen ødelegger den for meg.
Suzy Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Det er det vel rimelig stor sjans for - jeg har blitt gjenkjent og har funnet ut at det er folk jeg har kjent fra før her inne. Ganske naturlig begge deler igrunnen
Cata Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg er blitt gjenkjent ja. Av 2 stykker (så vidt jeg vet).
Gjest salma Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Har ikke gjenkjent noen, og heller ikke fått beskjed om at noen har gjenkjent meg. Er ikke så opptatt av det egentlig, skriver riktignok lett gjenkjennelig men ikke noe mer personlig enn jeg tåler at folk får vite om meg.
Superlilje Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Jeg har gjenkjent en venninne av meg som skrev et langt innlegg med mange detaljer om livet og familien hennes. Så selv prøver jeg å ikke skrive for mange detaljer som folk kan gjenkjenne meg på. Men hvis en person søker opp alle innlegg en annen har skrevet vil man nok kunne plukke litt detaljer fra hvert innlegg og gjenkjenne en person på den måten.
Grønt blad Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg har gjenkjent noen. Det forundrer meg ikke om jeg har blitt gjenkjent av flere, selv om jeg prøver å ikke legge ut informasjon som gjør meg lett gjenkjennelig. Endret 3. november 2009 av Grønt blad
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Jeg har gjenkjent en venninne av meg som skrev et langt innlegg med mange detaljer om livet og familien hennes. Så selv prøver jeg å ikke skrive for mange detaljer som folk kan gjenkjenne meg på. Men hvis en person søker opp alle innlegg en annen har skrevet vil man nok kunne plukke litt detaljer fra hvert innlegg og gjenkjenne en person på den måten. Du har nok rett, men akkurat den tanken får meg til å se for meg en hel gjeng med rare folk sitte foran pc-en og alfabetisk gå igjennom alle brukere sine innlegg, for å finne ut om de kanskje kjenner noen.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Drar kjensel på en fra samme kontorlandskap her...
Superlilje Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Du har nok rett, men akkurat den tanken får meg til å se for meg en hel gjeng med rare folk sitte foran pc-en og alfabetisk gå igjennom alle brukere sine innlegg, for å finne ut om de kanskje kjenner noen. Hehe, ja, sikkert ikke mange som gidder det Men det er sikkert folk som gjør det hvis de tror at de kanskje kjenner igjen noen ut fra et innlegg, for å prøve å finne ut om det er den personen de tror ut fra andre innlegg den personen har skrevet. (Det ble en fryktelig lang setning..)
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Hehe, ja, sikkert ikke mange som gidder det Men det er sikkert folk som gjør det hvis de tror at de kanskje kjenner igjen noen ut fra et innlegg, for å prøve å finne ut om det er den personen de tror ut fra andre innlegg den personen har skrevet. (Det ble en fryktelig lang setning..) Det er jeg enig i, ja.
Gjest Gjest_Kvisten_* Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 Jeg tror ingen fra min nærmeste vennekrets er her inne i det hele tatt, men kanskje noen litt lengre ute? De kjenner meg nok fort igjen:) Mye pga navnet mitt, som mange kaller meg IRL Selv ville jeg aldri sagt, eller blitt fortalt om gjenkjennelse her inne.
kleshenger Skrevet 5. november 2009 #14 Skrevet 5. november 2009 Jeg har kjent igjen en fra nær vennekrets, men jeg vet ikke om jeg har blitt kjent igjen. Ville dere ha visst om det hvis dere hadde blitt kjent igjen av noen i vennekretsen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå