blueberrystar Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hei! Jeg begynner på cambridgekuren i morgen. Er det mange som har prøvd den? Jeg har alt kjøpt noen paker, så jeg skal gå på den selv om jeg vet at sunt kostholdog trening er det beste. Jeg vil bare få en pangstart! Håper det er noen som vil følge med og motivere
Annikken Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg har et motivasjonsspørsmål: Hva ønsker du å oppnå med denne kuren? Mange begynner å slanke seg bare fordi de vil bli tynne, men når/ om de begynner å trene innser de at det er andre effekter ved treningen som kan ende opp med å bety mer enn bare å ha en slank kropp. Bedre pust, bedre helse, bedre immunforsvar, bedre søvn, styrket psyke, sterkere rygg og rakere holdning, økt mestringsfølelse, glede over å kunne gjøre noe uke etter uke og fortsette med det og se resultater. Dette blir du snytt ved å bare gå på en kur. Ønsker du virkelig å snyte deg selv for den opplevelsen? Ønsker du virkelig BARE å bli slank? Sitter du og kliper deg i sideflesket og hater kroppen din, og vil bli "kvitt den" raskest mulig? Eller vil du gjøre noe for hele kroppen din - gå gjennom prosessen med å bli kjent med den på en ny måte og innse at den faktisk er et fantastisk verktøy bare du behandler den riktig? Nå kan jeg virke som en kjiping, men mange opplever å bli skuffa når de går på kur - om ikke under kuren så like etter, når de oppdager at kiloene kommer krypende på igjen. Jeg prøver bare få deg til å tenke gjennom hva det faktisk er du ønsker å oppnå ved å begynne på denne kuren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå