Gå til innhold

Hvordan måle vagina-strl utifra utseendet.

Anbefalte innlegg

Gjest kukenifitankadutru
Skrevet

Vel. Dette var en catchy emnetittel, så regner med at den får en del visning :P

Men jeg kommer nok til å ta opp et ganske så interessant tema for de aller fleste menn, men også et noe tabubelagt og sensitivt tema.

Jeg mener IKKE å tråkke dere damer på føttene.

Dette skal igrunn ikke dreie seg om meg, men jeg vil bruke meg litt som et eksempel.

Jeg er en mann i midten av 20årene. Jeg har hatt 25-30 sexpartnere.

Kuken min er 17cm lang og ca 11-13cm bred. (ikke målt nøyaktig)

Dette er godt innenfor de "vanlige-mål" rundt om i de tusen hjem.

Selvfølgelig ville jeg hatt den et par,tre cm breiere og kanskje 1-2cm lengre, men hvem av det mannlige kjønn ville ikke det?? :P

Av alle sexparntere jeg har hatt, så er det kun 2 som VIRKELIG har skilt seg ut.

Den ene ga meg dårlig selvtillit og en ekkel følelse av det å ikke være "mann" .

Altså... Hun var så vid at det må være noe feil.

Å stappe inn en ølboks hadde vært fullt mulig med en teskje glidemiddel. Helt utrolig. Så, etter 3-4 møter med denne jenta, så ble det ikke noe mer. Hverken hun eller jeg nøt sexen.

fæl opplevelse :(

over til noe positivt:P

Den andre ga meg tur/retur til himmelen.

SAMTLIGE av mine sex-partnere har vært det jeg vil definere som trange, men den ene skilte seg virkelig ut. Hun var T-R-A-N-G!

ALDRI opplevd en fitte på den måten før. Fitta "spytta" meg ut hver gang jeg kom inn. En slags deformasjon må ha vært tilfelle, for hver gang jeg støtet inn i henne, så var det som om 2-3 tunger lekte med pikken min der inne.

Den var ikke bare trang i åpningen, men den var trang + noe slags "feiL" der inne.

Det var HELT UTROLIG.. Hun fikk fontene orgasmer hver eneste gang og fitta ble bare enda deiligere. (den ble ikke en cm utvidet selv etter de kraftigste orgasmer. )

Nei, her jeg sitter og mimrer så både smilet og lillemann er på vei opp, så kan jeg faktisk strekke meg så langt å si at jeg ville betalt MANGE tusen kroner for en natt til med henne. (det forklarer hvor deilig hun faktisk er der nedentil)

Dessverre har hun flyttet til nabolandet og vi har ingen kontakt overhodet.

Jeg ELSKER sex. Det er det viktigste i mitt liv.

All sex er DEILIG sex, men med sistnevnte så var det helt unormalt.

Altså. Er det lov å spør dere kvinner på kvinneguiden om det går an å "se" om ei dame har trang fitte?

Også til dere menn. Har dere noen konklusjoner?

Alle vil jo unngå "løse" fitter. Jeg har heldigvis kun vært borti ei som var løs. Og det er ikke pga tykkelsen på min at alle jenter blir trange, for den er helt vanlig, men jeg har kun hatt sex med slanke jenter.

Noen har hatt store pupper, andre har hatt små. Ingen av mine partnere har vært høyere enn meg. (180cm).

Er fittene videre på overvektige/frodige damer?

Har damene som er supertrange nedentil små ører? små føtter?

hehe. osv.

VEnter spent på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo sikkert noen myter som det gjør med menn.

Men jeg tror helt ærlig ikke at man kan se det på noen måte på utsenedet. Man kan jo finne ut hvor vid man er med fingrene, men det blir jo litt knoklete å begynne å måte vidde med målebånd :fnise:

Skrevet
Hun var T-R-A-N-G!

Gled deg til den dagen det blir for trangt. Da kjennes det ut som at du har kommet inn i feil "hull"...

Gjest Kjell-Roger
Skrevet

Vel, det er jo bevist at aseatiske damer er mye trangere enn de norske budeier, så det er vel bare å se etter sort hår, litt skrå øyne, gyllen hud og en lekker smekker nett og slank liten kropp :)

Kjell-Roger.

Skrevet
Gled deg til den dagen det blir for trangt. Da kjennes det ut som at du har kommet inn i feil "hull"...

Hmm. Du tenker på anal? Jeg er ikke noe veldig anal fan. Jeg syns fitter er enda deiligere..

Men gleder meg til den dagen "det blir FOR trangt".

ja, det vil jeg gjerne oppleve. Den dagen vaginaen NEKTER å slippe meg inn.

Håper den dagen kommer :)

Har jo vært borti samma "gata", men aldri vært så ille at vi ikke har kunnet hatt sex. Må bare ta det mye roligere iblant:P

Skrevet
Hmm. Du tenker på anal? Jeg er ikke noe veldig anal fan. Jeg syns fitter er enda deiligere..

Men gleder meg til den dagen "det blir FOR trangt".

ja, det vil jeg gjerne oppleve. Den dagen vaginaen NEKTER å slippe meg inn.

Håper den dagen kommer :)

Har jo vært borti samma "gata", men aldri vært så ille at vi ikke har kunnet hatt sex. Må bare ta det mye roligere iblant:P

Det har aldri vært så trangt at det er umulig å jokke løs, men faen så vondt det er! Det holdt med den ene gangen med henne...

Skrevet
Det har aldri vært så trangt at det er umulig å jokke løs, men faen så vondt det er! Det holdt med den ene gangen med henne...

vondt?? Jeg kan aldri forestille meg at en unormal trang fitte vil gjøre vondt for penis sålenge den er våt??

Skrevet

Hei på deg! Prøver å svare deg på det du spør om.

Den "himmelske" dama hadde sannsynligvis ganske enkelt lært å kontrollere og bruke musklene sine godt i underlivet. Det er noe alle kan lære, men noen trenger mer øvelse enn andre. Da kjennes dama "trang ut". Selv har jeg "alltid" hatt kontroll på de musklene, og ser det som en stor fordel. Når en overhode ikke har kontroll på underlivsmusklene, vil det kjennes (for en mann) som dama er for stor og vid. Det er altså noe som kan trenes opp, dersom en er oppmerksom på at en HAR muskler der.

Den samme dama som var så himmelsk, har du sannsynligvis kommet helt "i bånn" på, slik at du ha kjent tuppen av livmorhalsen. Det var altså ikke noe "feil" der inne. Noen ganger skjer det, selv om en (= du) har en helt gjennomsnittlig stor pikk. Det er ikke farlig, så dersom hun ikke syntes det var ubehagelig er det ok.

Som du har opplevd, så er det noen damer/kvinner som får sprut-orgasme. Vet ikke sikkert hvor vanlig det er, men orgasme uten sprut skal være like deilig som de med sprut, og omvendt. Tror også veldig mange kvinner blir våtere for hver orgasme de får, selv om de ikke har tradisjonell sprut-orgasme. Jo flere, jo bedre og våtere - for begge.

Jeg tror ikke en kan "se på ei dame" om hun er trang eller vid, like lite som en kan se om en avslappet pikk er lang eller tykk i erigert tilstand. Kan bruke meg selv som eksempel, som er i 40-årene.

Jeg er liten (ca.155 cm) og ganske frodig/rund i figuren, og har veldig god kontroll på underlivsmusklene mine. Da oppleves jeg som "trang". Det er en veldig stor fordel for å få gode og sterke orgasmer. (Har født to barn). Ellers har jeg store pupper og stor rumpe, men små føtter, og litt små hender, hehe.

En god tenning med den andre er jo alltid en fordel, men en yter kanskje det lille ekstra dersom en liker spesielt godt den en har sex med, og bruker da musklene litt ekstra - og da til nytelse for begge. Har hatt en del sexpartnere, og har fått skryt for mine ferdigheter med de musklene, naturlig nok. Men som sagt - slikt kan læres av de fleste kvinner.

Ikke alle vet det, men det handler også om å forebygge inkontinens når en blir eldre, og da bør en ha gode underlivsmuskler. Ganske mange virkelig gamle damer blir plaget av det, og det er ikke så hyggelig. (Kan også oppstå en periode etter fødsel, før en får trent opp igjen musklaturen i underlivet). Å bruke og trene dem under sex er en utmerket måte å forebygge inkontinens på. Og en utrolig deilig måte å trene på selvfølgelig :-).

Håper du fikk svar på noe av det du lurte på.

Skrevet
Hei på deg! Prøver å svare deg på det du spør om.

Den "himmelske" dama hadde sannsynligvis ganske enkelt lært å kontrollere og bruke musklene sine godt i underlivet. Det er noe alle kan lære, men noen trenger mer øvelse enn andre. Da kjennes dama "trang ut". Selv har jeg "alltid" hatt kontroll på de musklene, og ser det som en stor fordel. Når en overhode ikke har kontroll på underlivsmusklene, vil det kjennes (for en mann) som dama er for stor og vid. Det er altså noe som kan trenes opp, dersom en er oppmerksom på at en HAR muskler der..

Bare klippet ut noe av det du skrev, men er ikke helt riktig det du sier. Den damen dette gjaldt var nesten jomfru, så om hun var SÅ god til å knipe, så er det en gave fra gud. hehe!

Og livmoren har jeg nok truffet på omtrent alle sammen. Sjldent den gjemmer seg mer enn 17cm inn vil jeg anta ?

Jeg har hatt tilsammen 4-5 jomfruer i min "ungdomsalder", og alle var "like-trange". Og 80% av mine sexpartnere har vært "faste" sexpartnere, slik at vi har fått god tid og tryggheten som trengs for å "utforske".

----Jeg har da erfart at knipeøvelse er oppskrytt. Av de som har knepet for å sjekke min reaksjon, så er det ingen som har utmerket seg. Jeg kjenner de kniper, men det er på langt nær så "sykt" som andre har erfart.

Jeg ber aldri damene om å knipe ettersom det er trangt nok fra før;) Hadde jeg fått meg kjæreste som var løs, så ville jeg hintet til knipemetoden hver eneste dag, hver eneste time, hvert eneste minutt :P

så kynisk må jeg få lov å være :P

Men takk for fine svar;)'

nå venter jeg bare på svaret på det store spm.

hva kjennetegner en jente/dame som er supertrang??

hehe :P

Skrevet

Du er jo ganske ung, så det er ikke så rart at du uttrykker deg en smule keitete.

Sannheten er at kvinner som har velutviklede muskler i underlivet har det fordi de kniper ofte, og riktig.

Det handler ikke nødvendigvis om å knipe rundt en penis, sånn klem slipp klem slipp, når man har sex, men det betyr at man både kan kjenne en finger, en penis eller en "ølboks" som du så poetisk uttrykker det. Man kan motta og kjenne det meste.

Orgasmene hos kvinner med velutviklede muskler vil ofte føle som om penis blir spyttet ut, nettop fordi musklene presser seg sammen og ut. Dette har ingenting med "feil" å gjøre, ved kvinnelig ejakulasjon så opplever man også ofte samme utpressingsfølelse, og om man titter på kvinnens underliv når hun spruter, ser man at det ser ut som at g-punktet nesten er på vei ut av skjeden.

Dette har i utgangspunkt ikke noe med tranghet å gjøre, som Max er inne på også, så vil ei for trang "fitte" ikke nødvendigvis være god. Tranghet har faktisk lite å si, så lenge musklene er gode. Hun du opplevde hadde gode muskler.

Det har ikke nødvendigvis med trening å gjøre, men trening hjelper.

Skrevet

Og når det gjelder utseendet til disse kvinnene. Så tror jeg ikke det har noe som helst å si.

Iallefall ikke kroppsvekt, det er det dummeste jeg har hørt.

Høye jenter kan være dypere, fordi alt annet er lenger, men det har ingenting med tranghet å gjøre.

Skrevet
Den damen dette gjaldt var nesten jomfru, så om hun var SÅ god til å knipe, så er det en gave fra gud. hehe!

Det finnes ingen kjennetegn, rent utseendemessig, om en kvinne er trang eller ikke.

Å betegne en fitte som vid, er litt misledende da skjedeveggene vil være presset mot hverandre så lenge det ikke befinner seg noe annet der. Det kan altså ikke være ett hulrom i fitta, og derfor ikke betegnes som vid. Avansert, njaa. Betegn det heller som en veltrent fitte og en mindre veltrent fitte...

Og man er fullt i stand til å gjøre knipeøvelser selv om man er jomfru/ nesten jomfru/ født 7 barn etc

Gjest Testfyr
Skrevet

Hei,

Er en mann i midten av 30 årene og har en del erfaring med jenter/damer fra forskjellige steder og størrelser.

Generellt vil jeg si: Med klærne på og ut fra kroppsfasong/høyde er det svært lite man han "lese" av størrelsen på musa til ei dame.

Med klærne av og når man ser på musa kan man fint anslå størrelse/tranghet.

I prinsippet kan man bruke "tråd-metoden" (som kommer av at man KAN måle dette med en dobbel tråd i vaginaens tilsynelatende lengde utenpå - ikke innover selvfølgelig) og ved å se på avstanden fra klitthodet og ned til nedre del av selve åpningen/hullet.

Noen har svært kort avstand her, som også inndirekte gjør at klitoris "skubber" mot penis hele tiden ved inn/ut bevegelsen. Dermed er følelsen også bedre for dama som er skapt slik. (uavhengig av evt. stort/lite g-punkt)

Andre kan ha svært lang avstand på dette punktet, noe som gjør at musa kan strekkes betydelig mer ut i diameter, og dermed føles både videre og større i ÅPNINGEN. Videre innover er det muskelbruk som teller. Hos noen småvokste jenter kan denne avstanden være kun rundt 1-2cm, mens hos damer med større utstyr kan avstanden vært mange cm, kanskje hele 6-8cm. Sistnevnte mål gjør at en slik vagina kan utvide seg svært mye, og typisk er ikke oppklypping ved fødsel nødvendig her.

Lengden på vagina kan derimot IKKE måles ut fra dette, og som nevnt - tranghet videre innover kommer av god muskeltrening.

Testfyr

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

en ting jeg har lurt på. hvordan kan jeg trene opp musklene til å bli trangere? Jeg vet hvordan jeg kniper der nede, men hvor ofte og hvor lenge skal jeg holde på for at det skal ha noen effekt? Noen som vet?? :)

• Liker 1
Skrevet

TS; hvordan er fasongen på penisen hans? Jeg har vært sammen med gutter med både store og små, men det er ikke nødvendigvis de små jeg har hatt problemer med...

For en stund siden var jeg med en som hadde normal penis størrelse, men med fasong som pekte veeeeeldig oppover. Da føltes det omtrent som han måtte rotere inni der fordi jeg ikke fikk ordentlig "tak", samt at penisen datt ut hvis han f.eks. skulle ta meg bakfra når jeg lå i senga. Rumpa mi ble liksom litt ekstra forkortet siden penis pekte så veldig oppover. En stilling som var fin og som holdt han inne, var at jeg lå på rygg med bena opp og sammen.

Jeg har hatt angst for at jeg er vid, og har forsøkt vaginakuler for å trene opp. Dette fant jeg imidlertid ut at jeg IKKE trengte, da kulene ikke ville ut igjen selv om jeg trykket som besatt (ble litt redd av det hele).

Ellers så føler jeg meg mer vid jo kåtere jeg er. Da er det jo så vått nedi der.

Kjenner du en finger selv? Har du forsøkt deg frem med dildo?

• Liker 1
Skrevet
en ting jeg har lurt på. hvordan kan jeg trene opp musklene til å bli trangere? Jeg vet hvordan jeg kniper der nede, men hvor ofte og hvor lenge skal jeg holde på for at det skal ha noen effekt? Noen som vet?? :)

Når du har funnet underlivs-musklene du skal trene er det bare å knipe i vei, når som helst og hvor som helst.

Har etter fødsel lært at en skal knipe og holde "fast innover" i noen sekunder (5-10 sek.), før en slapper av litt, for så å knipe og holde på nytt.

En kan knipe f.eks. i serier på ca.10 knip-og-slipp, noen ganger for dagen. Du blir ikke "trangere" av det, men musklene blir ganske enkelt sterkere og lettere å kontrollere.

Tror en skal holde på en stund før en merker effekt, men mener å huske at jeg merket forskjellen allerede to uker etter en fødsel. Sånn til hverdags kan en gjerne knipe en tre-fire ganger ila.en dag såvidt jeg husker.

Jo eldre en blir, desto viktigere er det å knipe for å forebygge inkontinens, men det er visst aldri for sent å begynne.

Og etter min mening blir sexen så mye bedre når en kan styre underlivsmusklene bevisst...

Skrevet

Min erfaring er at de som er lave og har små hender og føtter er lettest å bånne, og de som driver aktivt med trening/sport har strammere fitter. Er du ute etter trangt er altså lita og sporty det du skal lete etter. :) Utrolig deilig å kjenne at det strammer skikkelig rundt pikken og at man kommer helt i bånn... :sengekos:

Skrevet

Frodige damer har de "varmeste" og beste fittene. Det er i alle fall min opplevelse. Har også vært med en del slanke jenter, men jeg kan ikke si at kroppsvekten har noe med selve trangheten å gjøre.

Synes kanskje du virker litt umoden/uopplyst for alderen din. Finnes bedre måter å uttrykke seg på... hehe

• Liker 1
Gjest womenwomen
Skrevet
Frodige damer har de "varmeste" og beste fittene. Det er i alle fall min opplevelse. Har også vært med en del slanke jenter, men jeg kan ikke si at kroppsvekten har noe med selve trangheten å gjøre.

Synes kanskje du virker litt umoden/uopplyst for alderen din. Finnes bedre måter å uttrykke seg på... hehe

Godt våre hemmeligheter er godt skult for dere menn.

Mens deres er ganske åpenbare . Høye store menn har normalt godt utstyr også .Det har faktisk noe med proporsjoner å gjøre , leste jeg på engelsk penis side - at forskning hadde funnet direkte sammenheng mellom mannens høyde og penis størrelse .

Det stemmer også etter mine erfaringer . Alle høye menn jeg har hatt - har også vært svært godt gjennomsnittlig utstyrt , eller større ...enn det .

Så det er SANT jenter . Lave små menn har mindre pikker ...enn de høye har vanligvis . Nå er den hemmeligheten avslørt ...he he

Skrevet
Godt våre hemmeligheter er godt skult for dere menn.

Mens deres er ganske åpenbare . Høye store menn har normalt godt utstyr også .Det har faktisk noe med proporsjoner å gjøre , leste jeg på engelsk penis side - at forskning hadde funnet direkte sammenheng mellom mannens høyde og penis størrelse .

Det stemmer også etter mine erfaringer . Alle høye menn jeg har hatt - har også vært svært godt gjennomsnittlig utstyrt , eller større ...enn det .

Så det er SANT jenter . Lave små menn har mindre pikker ...enn de høye har vanligvis . Nå er den hemmeligheten avslørt ...he he

Så du sier også at jo lavere jenter vi velger, jo trangere er dem? For dette må jo da være proposjonalt mellom kjønnene...

For noe piss. Det er ingenting som kan fortelle noe om at en mann er stor eller en kvinne er trang uten at man kler av dem og ser og føler på det selv. Det er en litt større sjanse for at en mann er svær om resten av ham er svær, men den er så liten at den ikke regnes for signifikant. Det eneste man vet er at veltrente kvinner pleier å være... veltrente... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...