Gå til innhold

Chatting på facebook

Gjest Bare undrer

Anbefalte innlegg

Gjest Bare undrer

Jeg er ikke så inne på facebook verdenen , og han jeg er sammmen med har damer på facebook som jeg vet er på ulike datesider...(Det vet jeg fordi jeg var på disse sidene selv før jeg traff han). Den ene er inne å legger flørtekommetarer ofte, og det er ikke morsomt å se..Er facebook generelt en flørte/datingside.. Hva mener dere. Bør man tåle slikt eller er det sjalusi som råder hos meg.. Vi har vert sammen en del måneder, men har ikke ofisielt skiftet "status" så han står som singel på facebook..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Facebook er ikke egentlig en flørt/dateside. Man skal ikke tåle alt som kan dukke opp av slik, men siden dere ikke har skiftet status så er det ikke sikkert at de andre damene vet at de ikke skal flørte med han? Det spørs jo så klart om hvordan han er mot de, eller om han sier at de ikke skal drive slikt..

Du bør vel prate med han om det, og er det seriøst mellom dere bør dere vel skifte status også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så inne på facebook verdenen , og han jeg er sammmen med har damer på facebook som jeg vet er på ulike datesider...(Det vet jeg fordi jeg var på disse sidene selv før jeg traff han). Den ene er inne å legger flørtekommetarer ofte, og det er ikke morsomt å se..Er facebook generelt en flørte/datingside.. Hva mener dere. Bør man tåle slikt eller er det sjalusi som råder hos meg.. Vi har vert sammen en del måneder, men har ikke ofisielt skiftet "status" så han står som singel på facebook..

Facebook er opprinnelig en nettverksbygger på samme måte som It's learning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare undrer

Ok,, fint å høre, men det er flørtete det som sies og skrives.. som hello sexy,, og you are hot,, sexy man,,,sweet,, nice,, kiss osv.. Jeg suynes det er ubehagelig, og ja, jeg må ta det opp, men er litt redd det skal høres ut som jeg er for sjalu...

Han har de samme damene på msn foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,, fint å høre, men det er flørtete det som sies og skrives.. som hello sexy,, og you are hot,, sexy man,,,sweet,, nice,, kiss osv.. Jeg suynes det er ubehagelig, og ja, jeg må ta det opp, men er litt redd det skal høres ut som jeg er for sjalu...

Dette er noe du bare MÅ ta opp, dersom det plager deg så mye som det tydeligvis gjør, helt klart. Og kanskje er det damer han kjenner så lite at de faktisk ikke vet at han har skiftet status? Har du f.eks. selv skiftet status...?? Sjalusi er ikke så bra, men er også et tegn på at du har følelser for ham, og det er jo et gode.

Facebook er for alle typer mennesker og alle typer kontakter i alle aldre, og selv har jeg både jente- og guttevenner der, og synes det er er helt ok. Men jeg legger ikke ut flørtemeldinger hos andre - da er det bedre å sende en intern-mail, hvis en "må" sende en flørte- eller litt-på-kanten-kommentar. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å holde på sånn er totalt uakseptabelt i mine øyne (når man er opptatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...