Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 noen som har prøvd elf cosmetic?? Har fått det anbefalt både pga kvalitet og den superbillige prisen. Men under øyenskyggetesten her fikk den svært dårlig karakter..
DDuck Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg har foundation, øyenskygge og lipgloss derifra i mineral serien, Øyenskyggen og glossen er jeg faktisk veldig fornøyd med, selv om det er som det står at man må påføre mer skygge iløpet av dagen... nå bruker ikke jeg skygge annet enn til fest og det er jo ikke mange timene da så jeg har ikke det problemet. Foundationen synes jeg ikke noe særlig om... den legger seg utpå huden slik at den synes, men dekker ikke noen ting... så de anbefaler jeg ikke...
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg bruker mineralsminsken fra elf og noe fra studio line serien og er VELDIG fornøyd! Mineraløyeskyggene er helt fantastiske og huden min føles sååå myk etter å ha gått over til mineralsminke. Jeg synes denne testen er litt urettferdig for de kunne godt ha testet ut mineraløyenskyggene istedet for den billigste, for da ville de merket at den er veldig bra! Man kan heller kjøpe det billigste fra elf om man vil eksperimentere med farger osv..
Gjest Sandbekken Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg har to skyggepaletter (ikke mineral) fra elf. selv synes jeg ikke fargene er nok pigmenterte, jeg må legge mange lag for å få det bra til.. også drysser de voldsomt!
Gjest Sandbekken Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 har dere prøvd neglelakk derfra???
Gjest Gjest_Eline_* Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Ja jeg har fransk manikyr settet fra elf i fargen klar, hvit og nude! Tørker såå fort! Lakker alle tre lagene på 30 minutter og neglelakken holder en uke (og da vasker jeg opp med jendene i zalo og er ikke spesielt forsiktig)!
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Jeg har et par neglelakker derfra og selv om fargene er fine holder de forferdelig dårlig på meg. Tørker fort, men flasser også av masse. Etter en dag med håndvasker, dusj og stallbesøk (med hansker!) ser det ikke pent ut gitt...
Gjest Heidie Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Jeg er litt skeptisk til sminke som er SÅ billig, og ser ut som det kommer fra H&M, men jeg har ikke prøvd det så kan egentlig ikke si noe :)
Gjest Sandbekken Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Nå har jeg bestilt litt forskjellig, masse neglelakker i rosa og lilla toner. Flytende øyenskygger, en lys nøytral, en i lillatone og en sølv + noen lippglosser. Det er jo så billig uansett om ikke alt faller i smak, er det jo helt greie ekstragaver under juletreet :tree:
Gjest Sandbekken Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Nå har jeg fått den ene pakken fra elf! I den lå: -vannfast flytende eyeliner i tusj-form -todelt øyenskygge i mørke og lysebrunt -flytende øyenskygger i sølv, kobber og nøytral fagre -en lyserosa lipgloss med sf 15 -og en søt leppepomade i et skrin med søtt design Eyelineren var helt genial! jeg har aldri fått til flytende eyeliner før, men denne var superenkel å bruke! man kan lage skikkelig tynne streker, og tegne med den som en tusj! Den kommer jeg til å bli avhengi av Den todelte øyenskyggen tåler jeg ikke, det vet jeg fra før, men den skal jeg gi bort til jul til ei som ikke er så sensitiv.. vakkre farger da De flytende øyenskyggene er også kjempebra! De holder en intens farge hele dagen og man får tid til å duse før de tørker helt, bare husk å holde øyelokket rynkefritt til den tørker, ca 20 sekund Lipglossen var litt klissete og holdt ikke så lenge, var også feil farge til meg, den ble litt for lys, men ellers ga den me farge. Leppepomaden var helt ok og skrinet var herlig retro! Alt i alt er jeg positivt overasket over kvaliteten, eneste er at alt er litt mindre ernn det man får intrykk av på siden, men hallo, det koster 16 kr for hver ting! supert!
Sessipn Skrevet 26. november 2009 #13 Skrevet 26. november 2009 (endret) Nå har jeg fått den ene pakken fra elf! I den lå: -vannfast flytende eyeliner i tusj-form Eyelineren var helt genial! jeg har aldri fått til flytende eyeliner før, men denne var superenkel å bruke! man kan lage skikkelig tynne streker, og tegne med den som en tusj! Den kommer jeg til å bli avhengi av Kunne jeg fått linken til den eyelineren? Og er det dyr frakt til Norge fra e.l.f? Vurderer å bestille noen småting, men gidder ikke hvis frakta er for mye Endret 26. november 2009 av Sessipn
Gjest Sandbekken Skrevet 26. november 2009 #14 Skrevet 26. november 2009 (endret) Kunne jeg fått linken til den eyelineren? Og er det dyr frakt til Norge fra e.l.f? Vurderer å bestille noen småting, men gidder ikke hvis frakta er for mye Her er den vettu Eyeliner pen Og frakten tror jeg er på ca 40 kr, hvis jeg ikke husker feil Funka ihvertfal fint for meg når jeg shoppa julegaver der, kjøpte massemasse, og fikk det under 200-grensa Endret 26. november 2009 av Sandbekken
Sessipn Skrevet 26. november 2009 #15 Skrevet 26. november 2009 (endret) Takk takk Da får jeg se om jeg får bestilt noe jeg å Problemet blir vel heller og holde seg under 200-grensa Endret 26. november 2009 av Sessipn
Gjest Sandbekken Skrevet 26. november 2009 #16 Skrevet 26. november 2009 bestill i flere omganger Jeg bestilte i to ganger, og fikk med meg gaaanske mye
KinderMaxi Skrevet 12. desember 2009 #17 Skrevet 12. desember 2009 Er det noen som vet om man kan fra bestille fra eyeslipsface.com eller om det bare funker for USA? .co.uk og .no funker ikke hos meg.
Gjest Sandbekken Skrevet 12. desember 2009 #18 Skrevet 12. desember 2009 Er det noen som vet om man kan fra bestille fra eyeslipsface.com eller om det bare funker for USA? .co.uk og .no funker ikke hos meg. Tror det skal gå.. bare test det ut, så ser du om det går ann å velge norge når du skal skrive adresse
KinderMaxi Skrevet 12. desember 2009 #19 Skrevet 12. desember 2009 Æsj. Ser ut til at de bare sender til USA og Canada.
Gjest Sandbekken Skrevet 12. desember 2009 #20 Skrevet 12. desember 2009 Ser at siden til elf er fornya litt, det kan hende det er derfor den er nede "hos oss" nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå