ElleVille Skrevet 24. april 2002 #1 Del Skrevet 24. april 2002 Nå går det forferdelig mange nesten parallelle tråder ang. hårvekst og fjerning av dette, men jeg poster en til, siden jeg ikke har funnet noe svar på det. Det er tross alt snart bikinisesong... Det jeg lurer på, er hva dere bruker til å bleke hårene på armene med? Hvilke produkter er bra, og hvor ligger prisene? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 24. april 2002 #2 Del Skrevet 24. april 2002 Hæ? Bleker dere hårene på armene...?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. april 2002 #3 Del Skrevet 24. april 2002 velassorterte parfymerier har blekemiddel for hår i ansiktet og på kroppen. jeg tror også de har det på cubus. står som regel i nærheten av hårfjerningsmidlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Den var ny for meg! Bleke hår på armene, visste ikke at det var noen som gjorde det...? Men det skal jeg søren meg gjøre! Takk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 24. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. april 2002 Hehe, jeg er mørk, og synes ikke det er spesielt lekkert med svarte hår på armene. Barbering er ikke spesielt vellykket der synes jeg, men lyse hår kan jeg leve med.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 24. april 2002 #6 Del Skrevet 24. april 2002 WOW!!!!!! Bleking av hårene på armene har ikke jeg hørt om før heller!!!! Kanksje fordi det ikke har vært noe alternativ for meg. Har heldigvis lyse hår på armene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå