Gå til innhold

Hva skal dere/har dere skrevet i ringene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker litt på å kjøpe ringene våres før jul, men lurer litt på hva vi skal skrive.

Er det ikke litt kjedelig med "Din X XX.XX.XXXX?"

Noe mer personlig hadde jo vært alternativet, feks et kosenavn eller noe bare vi har et frhold til.

Noen som har kreative eller morsomme forslag og ideer til hva man kan gravere?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det litt feil ende å begynne i da?

En ting er å gravere noe sprekt i ringene fordi man tenker at yess, vi skriver "fluor" og "tannbørste" fordi det er så oss, og fordi det passer på en prikk! Men å skulle finne på noe originalt når man egentlig ikke har noe ide om hva det skal være, synes jeg blir litt snålt- da duger jo "Din X" så godt som noe.

Men det finnes en gullsmed som har nettside med morsomme graveringer. Husker ikke hva den heter, men det er sikkert noen her inne som har vært borti den. Det var særlig to av dem jeg likte: "Hun ville" - "Han måtte", og "Den som gir seg er en dritt!". Mye morsomt der. :ler:

Men som sagt, jeg ser ikke egentlig vitsen med å ta noe originalt bare for å gjøre det.

Skrevet

Klart ikke...satt bare å tenkte på hva andre har funnet på.

Vi skal bruke noe som betyr noe for oss og ikke noe vi fant på en nettside og synes er kult...:ler:

Jeg såogså denne "Den som gir seg er en dritt" og tenkte litt på dette at det ikke nødvendigvis trenger å være så seriøst! :jepp:

Samtidig er det litt fint å ha noe på italiensk eller fransk kanskje?

Kunne tenke meg noe annet en Din XX uansett, må nok eventuelt bli kosenavnet vi har til hverandre, det blir mer personlig!

Ringer er vanskeligere enn jeg trodde!

Skrevet

Jeg hadde lyst til å skrive "ta den på igjen!" inne i ringen hans, men han ville ikke. han syntes det var gøy, men for tullete. Vi ville veldig gjerne ha noe annet enn Din xxxxx, 12.06.09, men vi endte nå opp med det allikevel. Mye fordi det var plass til veldig lite tekst i ringene. Tror det var 20 tegn vi kunne ha, inkludert mellomrom, og da fikk vi ikke plass til noen av tingene vi ville. :( Men skulle jeg valgt igjen ville jeg brukt håndskriftene våre. Det syntes jeg er fint!

Skrevet

Jeg har ''Belle-mannen'' [evighetstegn] 27.06.09. Vi ville heller ikke ha den standard Din X, så da ble det det. :hjerte:

Likte forresten den ''den som gir seg er en dritt''. :skratte:

Skrevet

Vi skal ha Din Sunshine/Solmann xx.xx.xx - [Evighetstegn]

Vi har alltid hatt lyst til å ha "Herfra til evigheten" men det over betyr jo det samme :)

Skrevet

Vi har ingenting, vi. Pratet litt løst rundt temaet, da vi giftet oss, at vi kanskje burde ha fått gravert noe. Men så ble det aldri noe av.

Er dette noe alle gjør?

Skrevet

Jeg ønsker meg noe morsomt og lystig. Ikke er jeg forlovet eller noe, men har lekt med tanken for det om. Syntes det blir så kjedelig med det vanlige "Din xx"

Jeg ville helst finne på noe selv, som forhåpentligvis ingen andre har gjort før.

Men så fikk jeg faktisk tusen kyss engang jeg var lei meg, så skulle denne karen fri har jeg litt lyst til å inkludere det i ringene..

Skrevet

I min står det dato og "don't panic"

I hans står det dato.

• 2 uker senere...
Skrevet
Vi har ingenting, vi. Pratet litt løst rundt temaet, da vi giftet oss, at vi kanskje burde ha fått gravert noe. Men så ble det aldri noe av.

Er dette noe alle gjør?

Navn "hjerte" navn.... F.eks....

Skrevet

Hm ... Jeg har aldri vært noe særlig tradisjonell, men akkurat ringer vil jeg ha litt ordentlig og tradisjonelt. Ikke at det blir noe mindre seriøst ved å velge en kreativ løsning, men for blir det bare litt rart. Her synes jeg det enkle blir det beste.

Skrevet (endret)

vi skal ha

b.o.p your epic xxx

men det er vel bare andre wow spillere ogl som tar den der..

edit : ring text blir nok ikke på norsk ettersom sambo er engelsk..

Endret av NoAngel
Skrevet
Navn "hjerte" navn.... F.eks....

Takk for idéen, denne likte jeg veldig godt!!

Skrevet

Vi har Din <navn> og synes det er helt fint. Kunne sikkert brukt masse tid på å finne på noe "crazy og originalt" men til syvende og sist er det oss to det handler om, ikke ringene.

Skrevet

Venninna mi giftet seg den 24 juli, og i ringene deres står det I Love You 24/7 :)

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

I min står det "Han måtte", og i hans "Hun ville". For oss var det en intern spøk i forkant av bryllupet, og vi syns det var litt gøy å ha noe som var morsomt istedet for tradisjonelt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...