Gå til innhold

Pila (musepekeren) beveger seg av seg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Smurf_*
Skrevet

Hvorfor beveger pila seg av seg selv? Det skjer når musa ligger stille, eller jeg holder den i ro. Er det noen som har hacket seg på pcen eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest En gjest
Skrevet
Hvorfor beveger pila seg av seg selv? Det skjer når musa ligger stille, eller jeg holder den i ro. Er det noen som har hacket seg på pcen eller noe sånt?

Jeg har opplevd det med mus som rett og slett har vært i stykker. Hvis du har en annen mus, så prøv å koble til den, og se hva som skjer (hvis ikke dette er en pekeplate eller -pinne på en laptop da.) Så lenge ikke programmer startes eller lignende, så tviler jeg på at dette skyldes hacking, men jeg kan jo ikke være sikker på det.

Skrevet

Er det en apple mus? Jeg hadde samme problemet, og på butikken sa de at det var et vanlig problem. Jeg fikk en ny, og den fungerer heldigvis som den skal :)

Skrevet

Er det mousepad? I såfall et vanlig problem som skyldes defekt hardware. Reklamasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...