Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg hadde vår første ordentlige krangel når vi var ute på byen i helgen, og selv om vi har skværet opp, sitter det fremdeles igjen vonde tanker i hodet mitt. Litt langt innlegg, men det får gå. :)

Det startet med vorspiel hvor jeg kun drakk sprit, noe jeg aldri pleier å drikke. Ble egentlig ikke særlig full, men følte at personligheten min var litt ugjenkjennelig. Det opplever vel de fleste ved inntak av alkohol, men denne kvelden var det litt spesielt. Skal ikke skylde på alkoholen, men prøver bare å sette ting litt i perspektiv. ;) Uansett, vi var på et utested der det var et par damer i 40-årene (vi er begge i midten og slutten av 20-årene) som danset. Kjæresten min satt redd ved siden av dansegulvet, og damene knuffet borti ham en del i løpet av kvelden. Han tok også intinativet til knuffingen, og jeg synes det var litt rart siden jeg satt redd ovenfor ham, og kunne observere det hele. Vi gikk videre til neste plass, og kjæresten traff på ei kollega (også i 40-årene, om det skulle ha noe å si). Han spurte om det var greit om han tok en dans med henne, og jeg sa ja til det. Har (til vanlig) ikke problemer med at han danser med andre damner, men begynte å bli skikkelig sjalu.... Det ble en del "tett" dansing og mye latter mellom dem, og jeg kjente at det var litt ubehagelig å se på. Gikk bort til ham, og spurte om jeg kunne få snakke med ham litt, og han sa nei. Klarte også å føye til at: "Du, bare husk at det er JEG som er kjæresten din". Klarte etterhvert å dra ham ut på gangen. Han var VELDIG sur, og mente jeg var ei sjalu kjerring, og at jeg dreit ham ut fullstendig. Jeg har aldri opplevd ham så sur, kald og avvisende. Jeg overreagerte, det er det ingen tvil om, men det synes jeg han også gjorde. Det verste var at han sa "ja, det kan jeg gjerne være!" når jeg spurte om det var singel, fri og flørtende mot alle han ville være.

Han stakk ut av lokalet, og jeg fulgte ham hjem (vi er ikke samboere). Han ba meg flere ganger om å snu, og at han ikke ville ha meg med hjem. Når vi kom til leiligheten hans, kastet han ut toalettveska mi som lå på badet og ba meg om å gå. Jeg nektet å gå før vi hadde snakket ut om det, og jeg fikk til slutt lov å være der. Vi sovnet ganske kjapt, men snakket ut morgningen etter. Jeg følte meg skyldig, og hadde dårlig samvittighet. Var klar over at det jeg hadde gjort, var galt. Sjalu har jeg aldri vært før - ikke engang i nærheten. Han sa at alt var "cool" mellom oss, og at han hadde sagt ja til å være fri og singel fordi han ville slå tilabke mot meg. Være litt "ond" tilbake. Det var aldri snakk om å skille lag, noe jeg fryktet, siden jeg alltid frykter det verste.

Men jeg er så redd nå.... At han vil forandre mening, at dette såret ham såpass mye. Kanskje jeg overreagerer? Vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med innlegget, men håper noen kan gi en liten respons. :) Hvordan hadde dere reagert, dersom dere var i min og hans situasjon? Er det sånn at vi ikke fungerer sammen i kombinasjon med alkohol, men blir ikke det galt også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne fyren er definitiv dumpemateriale, om du ikke trives med en slik fyr da.

Skrevet

Beklager, men jeg skjønner godt at han blir lei.

Makan til oppførsel.. hvor gammel er du egentlig? 16?

Skrevet
Beklager, men jeg skjønner godt at han blir lei.

Makan til oppførsel.. hvor gammel er du egentlig? 16?

Jeg vet det jeg gjorde var galt, men alle kan gjøre feil, og jeg var ikke i mitt mest fornuftige øyeblikk mtp. alkohol. Aldri en unnskyldning, men jeg bare påpeker det. Hadde jeg vært sjalu gang på gang, kunne jeg forstått at hvem som helst hadde blitt lei.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nydelig. Rett og slett nydelig. Mener folk virkleig ennå at jeg tar feil når jeg sier at det er drittsekkene som får alle damene?

Gjest Tone-Lise
Skrevet
Nydelig. Rett og slett nydelig. Mener folk virkleig ennå at jeg tar feil når jeg sier at det er drittsekkene som får alle damene?

Hva mener du her?

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hva mener du her?

Det jeg sier. Drittsekkene får damer, snille menn får ingenting. TS er et kongeeksempel på det.

Gjest Andy Pandy
Skrevet
Det jeg sier. Drittsekkene får damer, snille menn får ingenting. TS er et kongeeksempel på det.

Hvis det du sier stemmer så svømmer du vel i fitte?

Du og Waco burde jo seriøst få ALLE damene, dere er de to største drittsekkene på dette forumet i alle fall.

Jeg er snillesnillegutten og svigermors drøm, og jeg får kanskje ikke alle damene, men jeg HAR fått den aller aller beste. Og da trenger jeg i grunn ikke flere. :nigo:

Skrevet

Noen som kan komme med litt mer konstruktive svar?

Skrevet

Jeg hadde ikke taklet slik oppførsel fra kjæresten min.

Vi har klare regler om å si ifra hvis vi ikke liker det den andre holder på med, og er den andre uenig så skal dette snakkes ut om i edru tilstand til vi kommer frem til en løsning som fungerer for oss begge. Heldigvis har vi ikke kommet opp i slike situasjoner enda.

Dere bør snakke ut om hvilke grenser dere har ang. dansing/flørting o.l. ute på byn, og ellers også. Slik at dere unngår lignende situasjoner i fremtiden.

Men jeg synes oppførselen til kjæresten din etterpå var både barnslig og tåpelig, voksne mennesker driver ikke på som det der.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hvis det du sier stemmer så svømmer du vel i fitte?

Du blander drittsekk og ærlig. Jeg er ærlig og rettferdig, det er ikke drittsekker.

Skrevet

Jeg synes ikke at oppførselen hans var så hårreisende egentlig, selv om min mann aldri ville oppført seg sånn. Dvs. det hender rett som det er at han danser med andre, men da er det helst damene som tar initiativet, og han danser pent og pyntelig, og aldri noe flørting. Men om han hadde tøyset litt med en kollega så tror jeg ikke det hadde gjort meg så mye, så sant det ikke var en dame som gikk igjen gang på gang da.

Ang. knuffingen, så synes jeg ikke det var så galt heller.

Men likevel kan jeg forstå deg. En skikkelig mann koser seg med SIN dame på byen, og er kanskje litt oppvartende også. Det gjør ihvertfall min.

Det han sa til deg tror jeg du skal overse. Dere kom skeivt ut og det ble surt, han ville nok sannsynligvis være litt ekkel tilbake.

Selv om jeg forstår din reaksjon, var det nok feil måte du gikk frem på. Det beste ville være om du hadde skjult hva du følte, og latt som du koste deg og ikke la merke til hele greia. Ikke enkelt, men det ville nok hatt en mye bedre effekt. Prøv det neste gang!

Synes ikke dere er dumping-materiale noen av dere pga. dette her, men jeg ville nok hatt en modnere mann som var mer opptatt av MEG.

Og det er ikke bra om dere ikke kan gå ut og drikke alkohol sammen uten at det ender i krangel. Det vil bli mange anledninger i livet der det kommer til å skje. Neste gang; ta deg gjerne en fest, ikke vær brems på noe måte, men pass på å holde deg litt klar i hodet og anstreng deg ekstra med å reagere på en annen måte hvis noe lignende skjer igjen. Se hvordan han reagerer da.

Skrevet

Bare for å påpeke så synes jeg oppførselen etter dansingen var tåpelig. Ikke det faktum at han danset med en annen dame, da dette går ut på hvilke grenser de vanligvis har i slike situasjoner.

Oppførselen til TS var heller ikke noe særlig, men det ser det ut som hun selv har skjønt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...