Gjest hjertesukk Skrevet 2. november 2009 #1 Del Skrevet 2. november 2009 Er en fyr i klassen som jeg føler er noe for meg, har ved et par ganger vekslet et par ord med han, veldig kort og overfladisk, men jeg tror det ligger noe der. Siden det er på høyskolen så ser jeg han ikke så ofte og jeg vil gjerne finne ut om det kan bli noe mer, snakke litt med han osv. men føler at jeg liksom ikke kommer til siden vi ses så sjeldent. og når vi har timer sammen så kan jeg jo ikke bare kaste meg forran han og "hei du! bla bla bla" hvis dere skjønner. så hvordan skal jeg kunne klare å komme han litt nærmere. Kan legge til at jeg er litt sjenert også, ved et par anledninger har jeg drfor latet som om jeg ikke har sett han, tatt en omvei osv,og ja jeg vet det var dumt, spolerte litt for meg selv der...tenk om han er den rette for meg, og jeg tørr ikke sattse fult ut...og hva tror du en gutt måtte tenke dersom jeg viser interesse og den ikke er gjensidig? skal jo tross alt gå samme kull med han så vil jo se snurten av hverandre om ikke annet... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Til TS: Slutt å gå omveier, pust og snakk med gutten du, så trenger du iallefall ikke angre på at du ikke turte:) Endret 2. november 2009 av Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 2. november 2009 #3 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Til deg TS: Den som intet våger intet vinner! Jeg er i dag lykkelig samboer med en jeg gikk på videregående sammen med. Vi pratet godt sammen den gangen, og kunne stå lenge og bare prate i friminutt og slikt, men ingen av oss som turte å gjøre noe mer en det. Året endte, og vi gikk hver vår vei. 6 år senere fant vi hverandre tilfeldig igjen, og gikk omtrent rett i armene på hverandre! Siden den dagen har det vert bare oss :rødme: La det nå vere sagt at for vår del hadde nok muligens ikke forholdet vert like solid om vi hadde blitt sammen den gangen, men man vet jo aldri. Skjebnen ville det iallfall sånn at det skulle vere oss Ver åpen, prat og le om det faller seg naturlig med denne gutten. Ikke ta omveier for å ikke treffe på ham, gå heller omveier for å treffe på ham! Masse lykke til!!! Endret 2. november 2009 av Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 2. november 2009 #4 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Snu litt på situasjonen. Hvis en gutt i klassen din hadde flørtet med deg, ville du syntes det var ille å gå i klasse med ham etterpå? Det er jo bare et kompliment. Kan du ikke spørre om noe med studiene? Om han vil hjelpe deg med et vanskelig tema el.? Sier han ja, så ta det derfra. Ellers kan du stoppe ham, og gi ham et kompliment. Det behøver ikke å være så veldig stort. F.eks. et klesplagg. Smil mye, og fang blikket hans. Snakk litt til ham, og la ham se at du kikker på ham. Se bort når han ser på deg, og se på ham igjen. Rør håret ditt, eller stryk deg lett over armen. Dette vil vise ham at du er interresert. Lykke til. Endret 2. november 2009 av Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. november 2009 #5 Del Skrevet 2. november 2009 Tråden ryddet. Scorpina -mod- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #6 Del Skrevet 2. november 2009 Hvorfor ikke bare ta å legge han til på facebook hvis dere begge er der og spørre om noe skole relatert? Selvom du kansje ikke har noe "vettu" å spørre om så vil dere komme i kontakt og han vil helt sikkert bare ta det positivt. Det hadde iallefall jeg gjort Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå