Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Disse helt flate,harde skivene som heter rugsprø. Hvor mange skal man helst spiste av dem i gangen?(til f.eks frokost) Siden de er så små, er jeg usikker.. Hjelp?
Chanel.No5 Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 (endret) Disse helt flate,harde skivene som heter rugsprø. Hvor mange skal man helst spiste av dem i gangen?(til f.eks frokost) Siden de er så små, er jeg usikker.. Hjelp? Det er ikke noe fasitsvar på dette. Men det er ikke mye mat/kalorier per skive så jeg hadde lett spist en 4 stk med masse pålegg for å bli mett, kanskje noe yoghurt/frukt i tillegg. Nå slanker ikke jeg meg da, spiser normalt.. Endret 2. november 2009 av Lotte28
Colargol Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg spiser bare to, og gjerne med smøreost på. Men for å bli mett så må du vel ha flere (jeg er på vei ned i vekt og spiser ofte, men lite), er i tillegg student så de fungerer som "lesesalmat" og der bråker det noe forferdelig om jeg spiser mange! Ser også for meg at fire vil være bra om det skal være en normal frokost -de er så gode at for min del så trenger jeg ikke masse pålegg, men tar heller et eple ved siden av. Endret 2. november 2009 av Colargol
Gjest Lizette Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Jeg spiser tre rugsprø til frokost hver dag, som regel med kokt skinke, ost, syltetøy, philadelhia eller lignende. Og da holder jeg meg fint mett i 3-4 timer. Tror dette også i stor grad er en vanesak, før kunne jeg spise tre-fire tykke brødskiver med pålegg på til frokost, og jeg spiser generelt forholdsvis mye. Men etter at jeg la om kostholdet for å gå ned i vekt og bli sunnere for et års tid siden har jeg ganske enkelt vendt meg til å spise mindre, og tre rugsprø til frokost er mer enn nok til å bli mett av.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Jeg spiser gjerne Rugsprø til kvelds, tar to stk. med gulost på og hvis jeg er mer sulten etterpå tar jeg en eller to til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå