Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 I helga var det en kompis jeg har kjent i flere år (men ikke hatt jevnlig kontakt med etter studiene) som prøvde seg på meg. Han vet at jeg er i et forhold og han er også kamerat med kjæresten min. Jeg la ikke opp til at det skulle skje noe, han var heller ikke ufin og trakk seg straks han skjønte at jeg ikke var med på leken, så dette er jo ingen stor sak. Men jeg ble litt overrasket over at han "gadd" - jeg har ingen grunn til å tro at han er ute etter noe mer eller er ordentlig interessert (har aldri vært noen tegn til det tidligere og det er et par år siden sist vi møttes), samtidig synes jeg det er merkelig å prøve seg på kjæresten til en venn bare for en one night stand eller noe slikt liksom. Har heller ikke inntrykk av ham som "en sånn type", og hadde jeg vært singel ville jeg antagelig følt meg smigret og vel så det, men må vel revurdere den Er det sånn at man bare ikke tenker, hverken akkurat da eller etterpå? Jeg tenker at det kommer til å bli litt pinlig å møtes neste gang, men hvis det er så lite tankeaktivitet involvert som jeg mistenker er det kanskje ikke noe å frykte
Gjest MikeWaters Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 (endret) I helga var det en kompis jeg har kjent i flere år (men ikke hatt jevnlig kontakt med etter studiene) som prøvde seg på meg. Han vet at jeg er i et forhold og han er også kamerat med kjæresten min. Jeg la ikke opp til at det skulle skje noe, han var heller ikke ufin og trakk seg straks han skjønte at jeg ikke var med på leken, så dette er jo ingen stor sak. Men jeg ble litt overrasket over at han "gadd" - jeg har ingen grunn til å tro at han er ute etter noe mer eller er ordentlig interessert (har aldri vært noen tegn til det tidligere og det er et par år siden sist vi møttes), samtidig synes jeg det er merkelig å prøve seg på kjæresten til en venn bare for en one night stand eller noe slikt liksom. Har heller ikke inntrykk av ham som "en sånn type", og hadde jeg vært singel ville jeg antagelig følt meg smigret og vel så det, men må vel revurdere den Er det sånn at man bare ikke tenker, hverken akkurat da eller etterpå? Jeg tenker at det kommer til å bli litt pinlig å møtes neste gang, men hvis det er så lite tankeaktivitet involvert som jeg mistenker er det kanskje ikke noe å frykte Man holder seg langt unna kjæresten til kompiser, punktum! Damene som kompiser har eller har hatt følelser for er off-limits! Endret 2. november 2009 av MikeWaters
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Man holder seg langt unna kjæresten til kompiser, punktum! Damene som kompiser har eller har hatt følelser for er off-limits! Ikke sant, det trodde jeg også var en slags regel. Mister litt respekt for ham da, og vet ikke helt hva jeg skal si til kjæresten min (tenker at det ikke er så farlig ettersom jeg er sikker på mine egne grenser). Jaja, det er en bagatell og det var ganske mye alkohol involvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå