Gå til innhold

utålmodig og litt forvirret

Gjest Gjest_jente_21_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_21_*

Føler meg litt dum nå, men hva mener han? og hvordan gå videre?

Jeg er betatt av en gutt jeg har møtt to ganger, og pratet masse med de to gangene, og vi hadde god kjemi, og han flørtet. han er helt perfekt på alle måter, og han reiste faktisk 1,5 timer for å komme på samme sted som meg i forrige uke (vet ikke om det bare var på grunn av meg da, det blir vel litt egoistisk å tenke...) vi har snakket masse sammen på msn også, har snakket mange timer med han der:sjenert:

men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå videre, eller kansje jeg er for utolmodig, men jeg vil så gjerne møte han igjen, men blir det for pågående hvis jeg foreslår det, siden han er gutten? :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_jente_21_*

men det er så skummelt å tenke på at jeg kan bli avvist, og så vet jeg at jeg kommer til å treffe han igjen neste høst, tenk så fælt å møte han igjen da. og så vet jeg ikke hvordan jeg skal spørre. :sjenert::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du syns det er skummelt. Men du sier han er perfekt på alle måter, da er det jo klart at du skal kvinne deg opp og bare hoppe ut i det! :)

Om du skulle bli avvist, så har du glemt det til høsten igjen. I hvert fall så kommer ikke han til å tenke stort over det.

Snu om på situasjonen. Ville du f.eks. ha tenkt ille om en person du hadde avvist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tenkte akkuratt som deg for en mnds tid siden.. Jeg bare gjorde det, svetta i henda og var skit nervøs.. Men var forberedt på å bli avvist.. Men du vinner ingen ting på å bare sitte å vente vist du har lyst å møte han snart, og du ikke tror han kommer til å ta iniativet med det første..

Go for it! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg får vel bare prøve da, skal nok finne en måte å komme over han etterpå :tristbla:

men jeg tror jeg venter et par dager med å spørre, vil ikke virke for masete :trist::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, han svarte ja! Han sa han hadde veldig lyst å treffe meg igjen! :yvonne: hva skal jeg foreslå at vi kan gjøre da? :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så koselig da :)

Hva med bowling eller noe annet aktivt dere kan gjøre sammen? Da går praten ofte lettere enn om man bare sitter på en kafe e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...