Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet

I natt hadde jeg et fryktelig mareritt. Jeg er 19 år i dag, og har ikke hatt mareritt siden barneskolen. Jeg er fryktelig redd for å miste de rundt meg, og jeg tror det kan ha påvirket drømmen min i natt. Jeg drømte nemlig at jeg var på begravelse til min egen far, og jeg våkna livredd og skjønte ingenting. Jeg har alltid vært redd for at det skal skje noen rundt meg, og har gått med en ekkel følelse hele dag. Det er rart hvordan en enkel drøm kan ødelegge en hel dag.. MEN, er det noen som er flinke til å tolke? Har hørt flere teorier om død og begravelser i drømmer, men det hele gjør meg forvirra. Heldigvis er jeg ikke sanndrømt, og det er første gang jeg har drømt noe vondt siden jeg var bittelita. Men fy, så ekkelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klem: Uffda. Ikke kan jeg tolke drømmer, men jeg tror ikke du trenger bekymre deg altså! Er nok ganske vanlig å drømme om slike ting, ihvertfall viss du går og bekymrer deg for det. Det går nok bra :Nikke:
Skrevet

Slike drømmer er fæle, men det er ingenting å tenke på :)

Jeg var veldig opptatt av å tolke drømmer før, og jeg har hørt at når en drømmer om død, så betyr det ikke at noen skal dø, men at det er en stor eller liten forandring som skjer/vil skje i livet. Så ikke noe farlig altså :D

Gratulerer med dagen forresten. (kanskje det å bli 19 er forandringen din ;) )

Gjest penguinlakris
Skrevet (endret)

...Eller du kan droppe det å tolke drømmene dine, innse at det bare er drømmer, deretter gå og gi faren din en god klem og erkjenne følelsen av tryggheten han gir deg, og hvor glad du er for at han faktisk er her. Drømmer er ment for å være nettopp det - meningsløse, dog samtidig tankevekkere.

Endret av penguinlakris
Skrevet

Noen sier drømmer oppstår som forberedelse på å takle vonde/fæle situasjoner som man er redd for skal skje. Syns dette er en interessant vinkling på det, for det er jo kjent for de fleste at man takler situasjoner best om man har "opplevd" de før.

Skrevet
I natt hadde jeg et fryktelig mareritt. Jeg er 19 år i dag, og har ikke hatt mareritt siden barneskolen. Jeg er fryktelig redd for å miste de rundt meg, og jeg tror det kan ha påvirket drømmen min i natt. Jeg drømte nemlig at jeg var på begravelse til min egen far, og jeg våkna livredd og skjønte ingenting. Jeg har alltid vært redd for at det skal skje noen rundt meg, og har gått med en ekkel følelse hele dag. Det er rart hvordan en enkel drøm kan ødelegge en hel dag.. MEN, er det noen som er flinke til å tolke? Har hørt flere teorier om død og begravelser i drømmer, men det hele gjør meg forvirra. Heldigvis er jeg ikke sanndrømt, og det er første gang jeg har drømt noe vondt siden jeg var bittelita. Men fy, så ekkelt...

Føler du at det å bli 19 bringer store ansvar og er du bekymret rundt et stort ansvar?

Du bør kansje ta det med ro og ikke ta på deg for mye tunge saker. Pass på faren din også, og at alt av helse og lign er i orden slik at du ikke bekymrer deg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...