Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Etter å ha forhørt meg med den lokale fotografen så må jeg lete videre. Den lokale ikke proffe fotografen hadde to pakker å tilby "standar" med 20 bilder til 7000 eller "hel dag" med et 20 siders album til 15000. De beholder rettighetene, ekstra for takkekort, forstørringer osv. Er ute etter en proff-fotograf (som reiser rundt på Østlandet)som tar bilder hele dagen og som gir fra seg rettighetene til bildene. Betaler gjerne 15000 + for dette med tanke på alternativet. Alle tips og advarsler mottas med stor takk!
Gjest willma Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Min kusine brukte Tonje Hurum i sitt bryllup. Hun holder til i Lørenskog. Veldig profesjonelt og ble veldig bra bilder. Se www.tonjefotograf.no. Lykke til!
kinkeline Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Det blir kanskje litt teit å anbefale seg selv, så jeg anbefaler at du legger ut en kjapp annonse på foto.no (egen link som heter Markedsplass). Da får du nok en del svar :-)
Concertina Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Vi brukte Henrik Kreilisheim, han koster vel rundt 20.000 nå (vi bestilte han tidlig og fikk han derfor rimeligere...). Han var med oss i 10 timer, tok både oppstilte bilder og øyeblikksbilder, vi fikk i underkant av 900 bilder ferdig redigert på DVD, har alle rettigheter og kan bestille bilder hvor vi vil. Han er utrolig flink, lett å jobbe med og jeg anbefaler han absolutt
Rampolina Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 "Østlandet" blir jo stort da, men i Moss er det ei som heter Marie Waagan som jeg anbefaler på DET STERKESTE! www.mariewaagan.no
Gjest Gjest_gunnar_* Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 "Østlandet" blir jo stort da, men i Moss er det ei som heter Marie Waagan som jeg anbefaler på DET STERKESTE! www.mariewaagan.no Vi brukte Marie i vårt bryllup og er veldig fornøyde.
Gjest ts Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Tusen takk for mange svar! Første valget er Henrik Kreilisheim. Har hørt mye bra om han. Han tar gode dokumentariske bilder og er svært dyktig med bruken av lys. Vurderer også følgenende: Terje Aamodt, noen som har erfaring? Irene Yrstad, men har hørt lite om henne. Takker for tips om foto.no, men synes ikke bryllupsdagen er den rette anledning til å forsøke "ukjente". Er selv en meget interessert hobbyfotograf, så vet hva jeg vil ha. Og bildene fra bryllupet er ikke noe jeg kommer til å spare på. Svært mange bryllupsbilder er av en meget dårlig kvalitet, så på bryllupsdagen vil jeg kjøre safe. Tar gjerne i mote flere erfaringer og tips.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. januar 2010 #11 Skrevet 29. januar 2010 Tusen takk for mange svar! Første valget er Henrik Kreilisheim. Har hørt mye bra om han. Han tar gode dokumentariske bilder og er svært dyktig med bruken av lys. Vurderer også følgenende: Terje Aamodt, noen som har erfaring? Irene Yrstad, men har hørt lite om henne. Takker for tips om foto.no, men synes ikke bryllupsdagen er den rette anledning til å forsøke "ukjente". Er selv en meget interessert hobbyfotograf, så vet hva jeg vil ha. Og bildene fra bryllupet er ikke noe jeg kommer til å spare på. Svært mange bryllupsbilder er av en meget dårlig kvalitet, så på bryllupsdagen vil jeg kjøre safe. Tar gjerne i mote flere erfaringer og tips. Vi brukte fotograf Trine Bjervig i Tønsberg og var kjempefornøyd! www.bjervig.no
Anglofil Skrevet 29. januar 2010 #12 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Vi skal bruke fotograf Irene Yrstad. Er veldig fornøyd med henne så lagt, profesjonell, og jeg liker bildene hennes. Hun tar 8000 kr for 500-1000 bilder som man får på cd. Dette inkluderer ikke printing, men for oss er det viktigere å få alle bildene på cd enn bare 12 bilder i et album. For vår del inkluderer det 2 timers session (med vielsen, siden vi skal ha den på samme sted som bryllupsfesten). Mvh Yvonne Endret 29. januar 2010 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå